اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان:

حضور مردم در انتخابات شیب تند تهدید دشمنان را کاهش داد

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان گفت: حضور مردم در انتخابات 12 اسفند شیب تند تهدیدهای دشمنان را نسبت به گذشته کاهش داده است.

حضور مردم در انتخابات شیب تند تهدید دشمنان را کاهش داد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، رضا حسینی پیش از ظهر امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان ضمن قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات 12 اسفند سال گذشته اظهار داشت: دشمنان با همه تلاش درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات بودند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی افزود: نظر بر این بود که هم مخالفان دولت و هم دشمنان خارجی با توجه به تجربه‌های سال 88 به صورت مستقیم وارد صحنه شوند، ولی مردم با بصیرت ایران با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری با حضور پر شور خود جواب قاطعی به دشمنان دادند.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با 1+5 در بغداد خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که این مذاکره‌ها نتایج مثبتی را برای کشورمان به همراه داشته باشد.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه آمریکا و انگلیس از دیروز تلاش خود را برای به چالش‌کشیدن این مذاکره‌ها به کار گرفته‌اند، ولی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به دنبال تداوم موفقیت‌هاست.

حسینی با بیان اینکه در سال 91 شاهد شیب تند تهدیدهای دشمنان نسبت به سال گذشته نیستیم، اظهار کرد: آغاز مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، ادامه تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی، ترکیب نمایندگان و انتخاب اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و ادامه فعالیت جریان انحرافی و فتنه از مسائلی است که در پیش بوده و باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه ما نیازمند یک مجلس یک دست برای انتخابات سال 92 هستیم، گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند که عدم حل اختلاف بین قوا، افزایش بی‌بند و باری و بی‌حجابی، مشکلات شرکت‌ها و کارخانه‌ها و متاسفانه بیشترشدن مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر و همچنین بی‌تفاوتی برخی خانواده‌ها می‌تواند موجب تهدیدهایی برای نظام باشد.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه بیان داشت: اتفاق‌های به وجود آمده در کشورهای خاورمیانه و همچنین جنبش 99 درصدی بر علیه سرمایه‌داری به‌عنوان موفقیت‌ برای مردم خاورمیانه به‌ویژه مسلمانان است.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌هایی تا آغاز جنگ تحمیلی داشتیم، تصریح کرد: خوزستان به دلیل دارا بودن ذخایر نفتی مورد توجه دشمنان بود.

حسینی افزود: دشمنان پنج کشور را برای حمله به ایران بررسی کردند که در نهایت از میان این کشورها عراق مورد انتخاب قرار گرفت.

وی اضافه کرد: صدام پیش از آغاز جنگ تحمیلی خطرهایی برای نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود آورد و بارها پیش از آغاز جنگ به نوعی وارد کشور شده و حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای انجام می‌گرفت.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه صدام اعلام کرده بود که سه روزه خرمشهر را تصرف کرده و 10 روزه در تهران سخنرانی می‌کند، گفت: در نخستین روز جنگ 19 مرکز استان ما مورد هجوم هوایی قرار گرفت.

وی افزود: مقاومت 34 روزه در خرمشهر باعث شد که صدام طرح پیشنهادی برای قطعنامه را صادر کند.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول