اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش:

سند تحول بنیادین به دنبال تربیت انسان مطلوب است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش به دنبال تربیت انسان مطلوب و کارآمد است.

سند تحول بنیادین به دنبال تربیت انسان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس فرشته حشمتیان عصر یک‌شنبه در آیین تجلیل از 72 معلم برگزیده کشوری و استانی آموزش و پرورش هرمزگان که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم اظهار داشت: روحیه تعامل، همراهی و همکاری در جهت تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت، وجه بارز عملکرد مسئولان استان هرمزگان خاصه استاندار فرهنگی استان است که نتیجه آن کارآمدی آموزش و پرورش این خطه از میهن اسلامی در تمام عرصه‌هاست.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته معلم افزود: همواره خود را به عنوان یک معلم بسیجی، بدهکار می‌دانم، چرا که خدمت در این عرصه جهاد مقدس است.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر در مقوله تربیت نیروی انسانی جامعه به دنبال پرورش بنیادی است باید آموزش‌های خود را با رویکرد دینی دنبال کنیم، چرا که تنها راه سعادت بشر امروزی تمکین از دستورات الهی و بهره‌گیری از آموزه‌های دینی است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به تاکید رئیس جمهوری مبنی بر "توام شدن سه وجه علم و عشق و عدالت" خاطرنشان کرد: معلم باید در عرصه شغل شریف معلمی بر پایه این سه رویکرد حرکت کند تا در خروجی کار بتواند قلب و قدم و قلم را هماهنگ کرده و نسل مومن و کارآمد را در اختیار جامعه قرار دهد.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌ها مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش هم‌چنین با اشاره به رویکرد تحول‌گرای آموزش و پرورش کشور تاکید کرد: سند تحول آموزش و پرورش نقشه راه نظام تعلیم و تربیت است که نگاهی جامع و علمی را پشتوانه آموزش و پرورش کرده که مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

حشمتیان گفت: در واقع در سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، تربیت یک انسان مطلوب و کارآمد هدف است که همه جوانب آن به دقت مورد امعان نظر قرار گرفته است.

ابراهیم عزیزی رئیس شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزنده مجموعه آموزش و پرورش هرمزگان تاکید کرد: رویکرد مبتنی بر هدف و برنامه و راهبری قابل تحسین مدیریت مجموعه با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها، آموزش و پرورش هرمزگان را کارآمد و نقش‌آفرین در توسعه استان کرده است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول