اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

سند تحول بنیادین نیازمند تجربه‌ معلمان پیشکسوت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تجربه‌های معلمان پیشکسوت موفقیت سند تحول بنیادین را بیمه می‌کند.

سند تحول بنیادین نیازمند تجربه‌ معلمان پیشکسوت است

به گزارش فارس از بندرعباس، احمد آخوندی عصر یک‌شنبه هم‌زمان با ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم، با حضور در منزل معلم پیشکسوت خانم"نمکی‌افشار" از مقام این چهره پیشکسوت که اکنون در سن 87 سالگی در صحت کامل به سر می‌برد، تجلیل کرد.

وی در این دیدار با قدردانی از مقام شامخ معلمان خصوصاً پیشکسوتان این عرصه اظهار داشت: آموزش و پرورش موفقیت و بالندگی خود را مدیون مجاهدت معلمانی است که عمر گران‌بهای خود را صرف تعلیم و تربیت کرده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: حاصل سال‌ها تلاش خستگی ناپذیر معلمان پیشکسوت اکنون در جامعه نمود عینی دارد و نیروی انسانی تحصیل‌کرده که مدیریت کشور را در بخش‌های مختلف برعهده دارند، مصداق بارز آن است.

وی اضافه کرد: معلمان پیشکسوت سرمایه‌های عظیم آموزش و پرورش هستند که می‌توانند با تجارت ارزنده خود پشتوانه گران‌سنگی در مسیر اجرای برنامه‌های نوین آموزش و پرورش از جمله سند تحول بنیادی باشند. 

در این دیدار افشار نیز با بیان اینکه حدود چهار دهه از عمر خود را به امر تعلیم و تربیت پرداخته است، اظهار داشت: همواره با شور و عشق در این عرصه خدمت کرده‌ام چرا که معتقدم این عرصه، عرصه کار انبیاست.

وی افزود: اوایل دهه 30 با استخدام در آموزش و پرورش در حرفه آموزگاری به خدمت مشغول شدم که حاصل آن تربیت بیش از صدها دانش‌آموز است که امروزه هر کدام در منصب و مقامی مشغول خدمت به جامعه هستند.

این آموزگار پیشکسوت تصریح کرد: حدود 20 سال از بازنشستگی خود را می‌گذرانم، اما هم‌چنان در حال و هوای کلاس و درس و مدرسه به سر می‌برم.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول