اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش نیروی انسانی آموزش و پرورش همدان:

تعلیم و تربیت انسان متفکر در سند تحول بنیادین مطرح شده است

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: تعلیم و تربیت انسان متفکر در سند تحول بنیادین مطرح شده است.

تعلیم و تربیت انسان متفکر در سند تحول بنیادین مطرح شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، عباس بهرامی مشعوف پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه راه و رسم بالندگی و رشد جامعه در دستان معلم است، اظهار داشت: با تعلیم و تربیت صحیح می‌توان جامعه‌ای توسعه یافته و بالنده در جهان داشته باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و شهدای فرهنگی گفت: استاد شهید مطهری یک متفکر و مسئله‌شناس دقیق و برجسته بود که دلیل برجستگی ایشان در جهان به دلیل این است که به مقتضیات زمان شناخت کافی داشت.

معاون پژوهش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در ادامه با تأکید بر وجود آثار و کتابهای ماندگار استاد شهید مطهری در دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌های علمیه تصریح کرد: ناخالصی در آثار این شخصیت بزرگ و مهم نیست و امروزه نیاز جامعه است که بیشتر با این استاد و آثارش آشنا شوند چرا که استاد مطهری هر جا مسئله و شبهه‌ای وجود داشت در آن خصوص قلم زده که امروز شاهد هستیم که بعد از سال‌ها این آثار چقدر به درد جامعه می‌خورد.

وی با بیان اینکه معلمی با هیچ شغلی قابل قیاس نیست، افزود: معلمی تنها یک شغل و حرفه نیست بلکه ذوق و هنر توانمندی است.

بهرامی مشعوف در ادامه با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: هدف نهایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی با ایمان و در مسیر الهی است چرا که این سند برگرفته از دین مبین اسلام و اندیشه‌های ناب امام راحل است.

وی با تأکید بر اجرای صحیح سند تحول بنیادی در آموزش و پرورش تصریح کرد: نوع نگاه به معلم و جایگاه وی را باید تغییر داد و این باور را باید عملی ساخت که معلم نقش اساسی در رشد و توسعه کشور دارد.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول