اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر بابل:

ستاد زیباسازی در شهرداری بابل تشریفاتی است

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای شهر بابل گفت: ستاد زیباسازی در شهرداری بابل تشریفاتی و فاقد ابتکار عمل و اتاق فکر است.

ستاد زیباسازی در شهرداری بابل تشریفاتی است

سیف‌الله علی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: زیباسازی برخلاف عملیات عمرانی هزینه زیادی نیاز ندارد و بیشتر به سلیقه و انگیزه شهرداری مربوط می‌شود که با وجود مصوبات مکرر، شهرداری بابل موفق عمل نکرده است و ستاد زیباسازی در طول چند سال گذشته فقط جایگاه تشریفاتی داشته و فاقد ابتکار عمل و اتاق فکر است.

وی درباره اصلاح ورودی‌های شهر بابل بیان داشت: در عدم اصلاح ورودی‌های شهر بابل هم عدم پشتیبانی مسئولان وهم  ضعف قانون دخیل بوده چرا که شهرداری به تنهایی قادر به برخورد و جمع‌آوری مشاغل مزاحم نیست اما درباره  درختکاری آسفالت پیاده‌روها و ساماندهی آب‌های سطحی هم شهرداری و هم اداره کل راه و شهرسازی باید با همکاری و تعامل یکدیگر همت به خرج داده و شهر را از این وضعیت نجات دهند.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر بابل در پاسخ به این سئوالی که چرا شهرداری بابل در جذب سرمایه گذار خوب عمل نکرده است، تصریح کرد: آنچه به عنوان مزیت شهرستان در افکار عمومی شکل گرفته نام بارفروش و مزیت‌های اقتصادی آن است و همین، دلیل توسعه اینگونه مراکز بوده است.

وی اضافه کرد: چنانچه بخواهیم شاهد توسعه بیشتر مراکز تجاری و اقتصادی در این شهرستان باشیم باید تلاش کنیم زمینه‌های حضور هموطنان و هم‌استانی‌ها را به این شهر فراهم کنیم.

علی‌نیا افزود: لازمه این کار سرمایه‌گذاری در حوزه مواهب طبیعی و جاذبه‌های گردشگری و همچنین تلاش در ایجاد مراکز مهم در بخش خدمات پزشکی، فنی و عمرانی و توسعه دانشگاهی است و برای تحقیق این هدف و چشم‌انداز باید شهرداری بابل، بسترهای لازم را فراهم کند و موانع موجود را از میان بردارد.

وی بیان داشت: یکی از اقدامات خوب شهرداری در این راستا استفاده بهینه از زمین 10 هکتاری مرحوم نوشیروانی در متی‌کلا است که از سرمایه‌گذار انتظار می‌رود با حمایت شهرداری و شورای شهر در زمان تعیین شده نسبت به اجرای مفاد قرارداد عمل کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول