اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار معلم‌کلایه خبر داد

خرید کارخانه آسفالت با هدف افزایش درآمدزایی شهرداری

خبرگزاری فارس: شهردار معلم‌کلایه گفت: امسال کارخانه آسفالت با هدف افزایش درآمدزایی شهرداری معلم کلایه خریداری می‌شود.

خرید کارخانه آسفالت با هدف افزایش درآمدزایی شهرداری

علی‌محمد حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مقدمات اولیه خرید این کارخانه صورت گرفته که با تحقق این امر درآمدزایی شهرداری معلم‌کلایه افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه درآمد شهرداری معلم‌کلایه‌ در حد مطلوبی نیست، بیان کرد: خرید کارخانه آسفالت از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری معلم‌کلایه در سال جاری است که با خرید آن درآمد شهرداری ارتقا می‌یابد.

شهردار معلم‌کلایه با بیان اینکه معابر فرعی شهر معلم‌کلایه با بارش باران گل‌آلود می‌شدند، گفت: به دلیل نداشتن اعتبارات کافی برای آسفالت، سال گذشته با مخلوط‌ریزی و ریختن شن و ماسه به کوچه‌های این شهر، گل‌آلود شدن این معابر برطرف شده است.

این مسئول یادآور شد: عملیات اجرایی خاک‌ریزی خیابان جنب دانشگاه علمی و کاربردی معلم‌کلایه به نحو مطلوب انجام شده و اواخر هفته جاری نیز این خیابان با هدف ساماندهی معابر اصلی شهر و بهبود عبور و مرور وارد مرحله اجرایی آسفالت می‌شود.

شهردار معلم‌کلایه عنوان کرد: در محله شمس‌کلایه، آب‌هایی در معابر جاری بود که سال گذشته با احداث نهرهایی در این محله، این آب‌ها نیز ساماندهی شدند.

حسینی گفت: عملیات اجرایی دیوارچینی شمس‌کلایه و ترانشه برای دیوارهای پمپ بنزین با اعتبار 5 میلیون تومان در سال جاری انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوروزخوانی در بین مردم شهر معلم‌کلایه به مناسبت فرا رسیدن سال 91 به مدت سه روز و با هدف ارتقای نشاط و شادابی انجام شده است.

* عملیات اجرایی بوستان معلم‌کلایه از هفته آینده آغاز می‌شود

شهردار معلم‌کلایه تأکید کرد: عملیات اجرایی بوستان گردشگری پنج هکتاری معلم‌کلایه با هدف افزایش امکانات تفریحی و رفاهی شهری از خرداد ماه آغاز می‌شود.

 

حسینی ادامه داد: اقدامات اولیه عملیات اجرایی بوستان پنج هکتاری معلم‌کلایه از جمله نقشه‌برداری، انجام شده و از هفته آینده عملیات اجرایی این طرح آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: این پارک از امکانات رفاهی، ورزشی و تفریحی مطلوبی از جمله آلاچیق، سرویس بهداشتی، کباب‌پزی، نمازخانه و لوازم ورزشی برخوردار است.

این مسئول با بیان اینکه نظافت نامطلوب شهری  از مشکلات بهداشتی معلم‌کلایه است، اذعان داشت: با اجرای طرح بکارگیری کارگران روزمزد با هدف ارتقای بهداشت و نظافت شهری و ساماندهی زباله‌های شهری مشکلات نظافت و بهداشت این شهر در معابر اصلی و فرعی برطرف شده است.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول