اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 اصفهان:

دیوار بی‌اعتمادی میان مردم و شهرداری باید شکسته شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 4 اصفهان گفت: اعتمادسازی و افزایش ارتقای ارتباط و تعامل بین مردم و شهرداری، از طریق کوتاه کردن دیوار بی‌اعتمادی بین آنها میسر است.

دیوار بی‌اعتمادی میان مردم و شهرداری باید شکسته شود

علیرضا پرهام در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با تأمین درآمدهای غیرنقدی شهرداری اظهار داشت: درآمدهای غیرنقدی شهرداری، از طریق مشارکت با بخش خصوصی و اجرای طرح‌های مشارکتی بین مردم و شهرداری تأمین می‌شود.

وی در ادامه افزود: در دو سال اخیر، نزدیک به 13 میلیارد تومان برای پروژه‌های مشارکتی انجام شده و در حال انجام برآورد شده است.  

شهردار منطقه 4 اصفهان در ارتباط با افزایش درآمدهای غیر نقدی شهرداری گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در منطقه، بکارگیری و جذب سرمایه‌های بخش خصوصی از راه‌های افزایش درآمدهای غیر نقدی است و راه رسیدن به این درآمد، تعامل با مردم و اعتمادسازی است.

وی در مورد اعتمادسازی بین مردم و شهرداری بیان داشت: کوتاه کردن دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و شهرداری سبب اعتمادسازی و افزایش ارتقای ارتباط و تعامل بین شهرداری و مردم می‌شود.

پرهام با اشاره به جلب اعتماد بین مردم و شهرداری تصریح کرد: جلب اعتماد بین مردم و شهرداری از طریق رفتار مناسب شهردار و سایر پرسنل با مردم، رعایت قوانین و مقررات، داشتن مساوات در رفتار با مردم، اجابت درخواست مردم در چارچوب قوانین و مقررات و رعایت حق و حقوق مردم امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول