اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

شهرداری ساری سهام فروشگاه رفاه را واگذار نمی‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار ساری گفت: شهرداری به دلیل رسیدن به سود بیشتر سهام فروشگاه رفاه را نمی‌فروشد.

شهرداری ساری سهام فروشگاه رفاه را واگذار نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری سید علی حجازی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه شهرداری به اجرای آسفالت مناطق شهری اقدام کرده است اظهار داشت: آسفالت معابر شهری به طور مستمر از سوی سازمان عمران شهرداری ساری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات سازمان عمران شهرداری در اجرای نهضت آسفالت در مرکز مازندران یادآور شد: در هفته گذشته 16 هزار و 180 تن آسفالت در معابر نامناسب شهر ساری توزیع شد.

حجازی پیشینه واگذاری زمین به فروشگاه رفاه و نحوه تعامل مشارکتی بین شهرداری و این فروشگاه زنجیره‌ای را مطرح کرد و بیان داشت: زمین فروشگاه رفاه زمانی از سوی شهرداری تامین و واگذار شد که شهردار وقت به این امر رضایت نداشت و استاندار به‌ عنوان قائم مقام در امور شهرداری مطرح بود.

این مسئول با بیان اینکه قراردادی بین شهرداری و فروشگاه رفاه منعقد شد تا زمین فروشگاه رفاه و نیز صدور پروانه ساخت از آورده سرمایه شهرداری محسوب شود خاطر نشان کرد: مقرر شد بابت سرمایه آورده شده شهرداری حق‌السهم برای این نهاد خدمات‌رسان در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: تاکنون پیگیری برای اخذ مجوز ساخت از سوی شهرداری برای فروشگاه رفاه صورت نگرفت در حالی‌ که صدور مجوز از تعهدات شهرداری بود.

حجازی خاطر نشان کرد: تا زمان شروع به کار شورای سوم هیچ اقدامی برای تعیین تکلیف فروشگاه رفاه انجام نشد.

وی اضافه کرد: پیگیری مطالبات شهرداری از سوی شورای اسلامی شهر ساری منجر به رو آمدن پرونده فروشگاه رفاه شد.

شهردار ساری با بیان اینکه فروشگاه رفاه سهامی را که برای ما در نظر گرفته بسیار ناچیز است خاطر نشان کرد: شهرداری به خاطر رسیدن به سود بیشتر اقدام به فروش سهام فروشگاه رفاه نمی‌کند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول