اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شوشتر خبر داد

خریداری 175 تن قیر توسط شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر شوشتر از خرید 175 تن قیر برای اجرای پروژه‌های آسفالت شهر شوشتر توسط شهرداری خبر داد

خریداری 175 تن قیر توسط شهرداری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: شهرداری شوشتر برای اجرای پروژه‌های آسفالت موجود در سطح شهر نیازمند قیر بوده که با مصوبه شورای شهر مجوز خرید قیر برای شهرداری صادر شده است.

وی با اشاره به نوع قیرهایی که خریداری خواهد شد، تأکید کرد: در شرایط کنونی و طبق لایحه ارسالی شهرداری به شورای شهر قرار شده است که 150 تن قیر 60*70 و 125 تن قیر mc2خریداری شود.

این مقام مسئول با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز برای خرید قیر توسط شهرداری شوشتر تأکید کرد: برای خرید این میزان قیر شهرداری شوشتر نیازمند یک میلیارد و 250 میلیون ریال اعتبار بوده که مجوز برداشت آن برای شهرداری صادر شده است.

وی با اشاره به محل تامین اعتبار برای خرید قیر خاطر نشان کرد: شهرداری این اعتبار را از محل اعتبارات جاری خود تأمین خواهد کرد.

نایب رئیس شورای شهر شوشتر با اشاره به اینکه معابر شهر شوشتر از نظر آسفالت مشکلات زیادی دارد، افزود: به این دلیل باید برای رفع مشکلات معابر شهری اقدامی سریع و خارج از نوبت انجام داد.

دهدار با اشاره به ارزیابی انجام شده از برخی از خیابان‌های شهر شوشتر تاکید کرد: برخی از خیابان‌ها و کوچه‌های بافت قدیم شوشتر بیش از 30 سال است که آسفالت نشده‌اند و دیگر چیزی به عنوان آسفالت در این معابر باقی‌نمانده است و به این دلیل باید در این باره اقدام فوری انجام شود.

وی خواستار رفع مشکلات موجود در سطح معابر شهری شد و گفت: لکه‌گیری در برخی از معابر دیگر پاسخگوی مشکلات آسفالت نیست و باید روکش آسفالت در برنامه‌کاری شهرداری قرار گیرد.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول