اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار شد

اجرای قانون در انعقاد قرارداد‌های شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار اجرای قانون در انعقاد قراردادهای شهرداری شوشتر شد و گفت: مفاد قرارداد‌های منعقده باید اجرا شود.

اجرای قانون در انعقاد قرارداد‌های شهرداری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی‌کوهی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: قراردادهایی در شهرداری شوشتر منعقد شده است که باید همه مفاد‌ آنها اجرایی شود و در این باره شورای شهر به دنبال اجرای کامل قانون است.

وی با اشاره به قرارداد جایگاه گاز سی.‌ان‌.جی شهرداری شوشتر گفت: پیمانکار به خدمت گرفته شده از نیروهای غیرتخصصی و غیربومی در این جایگاه استفاده کرده است و به دلیل استفاده از نیروهای غیرتخصصی امکان هرگونه خطر در این جایگاه وجود دارد لذا شهرداری در این باره باید به مفاد قرارداد استناد کرده و به پیمانکار اخطار بدهد.

محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه قرار نیست با تغییر پیمانکاران همه کادر تخصصی در این فضای شرکتی تغییر کند، خاطر نشان کرد: شاید پیمانکار اختیار داشته باشد که با چه نیروهایی در پروژه کار کند ولی در شرایطی که نیروها باید تخصصی باشند و چنین تخصص‌هایی نیز در شوشتر وجود دارد استفاده از نیروی بی‌تجربه، غیرتخصصی و غیربومی هیچ توجیهی ندارد و باید پیمانکار در اصلاح رفتارش در اسرع وقت اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه در دیگر پیمان‌های منعقد شده در شهرداری شوشتر نیز شرایط به همین شکل است، تأکید کرد: طبق مفاد درج شده در پیمان‌های شهرداری با پیمانکاران برنده مزایده و یا مناقصه اجازه واگذاری امتیاز و یا شرایط پیروزی در مناقصه و مزایده را ندارد ولی چنین اتفاق‌هایی در شهرداری شوشتر رخ داده است و باید با پیمانکاران متخلف برخورد شود.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر نیازمند حمایت است، افزود: شورای اسلامی شهر شوشتر تنها برای اجرای قانون پیگیری می‌کند و همیشه از رفتار قانونی شهردار و کادر شهرداری حمایت کرده است و در این باره کوتاهی نخواهد کرد.

محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه باید به این مشکلات از منظر قانون نگاه کرد، افزود: باید تلاش کرد تا مشکلات به وجود آمده را با قانون برطرف کرد و در این باره راهکارهای قانونی مقابل شهرداری وجود دارد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول