اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول باغ موزه دفاع مقدس همدان:

باغ موزه دفاع مقدس 7.5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مسئول باغ موزه دفاع مقدس استان همدان گفت: برای اتمام باغ موزه دفاع مقدس همدان هفت و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

باغ موزه دفاع مقدس 7.5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر روشنایی عصر امروز چهارشنبه در جمع مسئولان و نمایندگان استان همدان با اشاره به روند ساخت پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس همدان، اظهار کرد: این پروژه در مساحت 6.5 هکتار و در شش فاز مجزا احداث شده است.

وی با بیان اینکه چهار فاز از باغ موزه همدان در سال 89، همزمان با کنگره‌ سرداران، امیران و 8 هزار شهید استان همدان به افتتاح رسید، تصریح کرد: فاز "جنگ نابرابر" نیز در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مسئول باغ موزه دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس همدان 70 درصد حوادث استانی و 30 درصد حوادث ملی دوران دفاع مقدس را به تصویر کشیده است، گفت: نقش سپاه‌ پاسداران، بسیج، جهاد سازندگی و دستگاه‌های مختلف نیز به صورت مجزا در این باغ موزه تعریف شده است.

وی با اشاره به احداث موزه پارانوما در باغ موزه دفاع مقدس همدان نیز بیان کرد: در این طرح استوانه‌ای 120 متر طول دارد طرح آزادسازی خرمشهر با استفاده از تصاویر، حجم، صدا و نور به نمایش گذاشته می‌شود.

روشنایی با اشاره به احداث دریاچه‌ای به مساحت 6 هزار و 500 متر در باغ موزه دفاع مقدس همدان، ابراز داشت: در این طرح نیز آبنمای موزیکال همراه با معرفی یک شهید برای 2 هزار نفر به نمایش گذاشته می‌شود.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه تاکنون 11 میلیارد تومان اعتبار برای مجموعه باغ موزه دفاع مقدس همدان هزینه شده است، تصریح کرد: این پروژه برای افتتاح کامل به 7.5 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول