اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دزفول خبر داد

تشییع پیکر 96 شهید دفاع مقدس در دزفول

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دزفول از تشییع پیکر 96 شهید دفاع مقدس در شهرستان شهید‌پرور دزفول خبر داد.

تشییع پیکر 96 شهید دفاع مقدس در دزفول

عبدالرضا احسانی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: 96 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس فردا عصر مهمان مردم شهیدپور دزفول هستند تا پس از تشییع در شب لیلة الرغائب با آنها راز و نیاز کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای حضور پیکرهای پاک شهدا در این شهرستان شده است، افزود: فردا شب در بقعه سبزه قبا در شهرستان دزفول در کنار پیکر پاک این شهدا مراسم دعای کمیل برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: صبح جمعه نیز قرار است مراسم دعای ندبه شهرستان دزفول در کنار پیکر این شهدا برپا شود که این مراسم به صورت مستقیم از صدا و سیمای سراسری پخش خواهد شد.

نماینده دولت در شهرستان دزفول با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور برای شرکت در کنگره شهدای دزفول تاکید کرد: قرار است امروز عصر معاون اول رئیس جمهور در کنگره شهدای بمباران شهرستان دزفول حضور یابد و در این مراسم به ایراد سخن بپردازد.

احسانی‌نیا تاکید کرد: پروژه پل پنجم شهرستان دزفول آماده بهره‌برداری است و در صورتی که معاون اول رئیس جمهور فرصت افتتاح این پروژه را داشته باشند، این مهم در برنامه سفر وی به دزفول گنجانده خواهد شد.

وی خاطر‌ نشان کرد: این پل با اعتبار بیش از 120 میلیارد ریال ساخته شده است و از پروژه‌های شهرداری دزفول بوده که با کمک‌های استانداری خوزستان به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول