اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میاندرود خبر داد

برگزاری همایش 500 نفری یادگاران میاندرودی دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه میاندرود از برگزاری همایش 500 نفری بسیجیان و یادگاران میاندرودی دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش 500 نفری یادگاران میاندرودی دفاع مقدس

جعفر جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندرودبا اشاره به ضرورت تقدیر از رشادت‌های رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس از برگزاری همایش 500 نفری بسیجیان و یادگاران میاندرودی دفاع مقدس همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان خبر داد.

وی برگزاری این همایش را با هدف آشنا کردن بیشتر نسل جوان کشور به ویژه بسیجیان با آفرینندگان حماسه افتخارآمیز دفاع مقدس و شنیدن خاطرات و انتقال تجربیات آنان به پرچمداران حال حاضر دفاع از کشور اعلام کرد.

جعفری بسیجیان را برگ برنده ملت ایران در سال‌های حماسه و دفاع در برابر ارتش‌های تا دندان مسلح مهاجم به کشور ارزیابی کرد و تصریح کرد: نیروی مقاومت بسیج که برخاسته از ملت قهرمان ایران بود در جنگ تحمیلی همواره موجب تحیر و غافلگیری دشمن شده و اجازه تسلط دشمنان بر کشور را از آنان می‌گرفت.

وی همچنین با اشاره به همایش یک‌هزار نفری بانوان میاندرود که همزمان با روز زن در سالن ورزشی این شهرستان برگزار شد این همایش را در تثبیت جایگاه زن مسلمان در جامعه مهم و تاثیرگذار عنوان کرد.

جعفری گفت: همایش 500 نفری بسیجیان و یادگاران میاندرودی سال‌های دفاع مقدس در چهارشنبه سوم خرداد ماه از ساعت 16 تا 19 در محل سه راه اسلام‌آباد مسجد امام صادق(ع) شهرستان میاندرود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول