اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌‌الامر:

مستند مردان هور گنجینه بزرگ دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب ‌الامر مستند مردان هور را گنجینه بزرگ دفاع مقدس برشمرد.

مستند مردان هور گنجینه بزرگ دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت عملیات غرور‌آفرین بیت‌المقدس، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در جمع شورای فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) این استان حضور یافته و این روز را به رزمندگان و مسئولان سپاه استان قزوین تبریک گفتند.

سردار سالار آبنوش در ابتدای این مراسم با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد روزی است که خداوند برای چندمین بار قدرت خودش را به جهانیان نشان داد و برای همگان روشن شد که پشتیبان اصلی این انقلاب و نظام خداوند است و ان‌شاءالله تا ظهور حضرت مهدی (عج) این الطاف و عنایات الهی مشمول حال این نظام مقدس خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهمی که در طول سال‌های گذشته آغاز شده و تاکنون نیز در حال انجام است پروژه سند تلویزیونی مردان هور است که تجلی ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام استان قزوین بوده و تاکنون بیش از 80 قسمت آن تهیه شده است.

فرمانده سپاه استان قزوین ضمن اشاره به تشکیل ستاد کنگره شهدا و محل معراج شهدای قزوین خاطرنشان کرد: با کمک مسئولان دلسوز و متعهد استان قزوین محل معراج شهدا بار دیگر احیا شد و تلاش‌های ارزنده‌ای برای جمع‌آوری آثار شهدای عزیز در استان در قالب کمیته‌های مختلف ستاد کنگره شهدا انجام شده که البته نیاز به توجه بیشتر مسئولان در این زمینه است.

آبنوش یادآور شد: شورای اسلامی شهر قزوین در سال جدید به طور جدی همکاری خود را با ستاد کنگره شهدا و ساخت و تهیه مستند مردان هور گسترش داده و اعتبار بسیار خوبی نیز برای ادامه پروژه در نظر گرفته است که می‌توان منشأ یک تحول عظیم در حوزه دفاع مقدس باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این مراسم عنوان کرد: ما در دفاع مقدس توانستیم قدرت تشیع را به رخ جهانیان بکشانیم و یک الگوی جهانی را برای آزادی‌خواهان مطرح کنیم و چون دفاع مقدس یک پدیده فراملی است متعلق به همه جهانیان است.

عباس ظاهری با اشاره به ساخت مستند مردان هور تأکید کرد: این مستند که توسط سپاه پاسداران کلید خورد می‌تواند یک گنجینه جامع از عملکرد استان قزوین در دوران دفاع مقدس باشد و در حقیقت منبع عظیمی از انبوه اطلاعات ارزشمند برای همه مؤلفان و محققان در حوزه دفاع مقدس است.

وی از توجه ویژه سپاه به مسائل فرهنگی نیز تقدیر و تشکر کرد و افزود: همه ما به پاسداران و رزمندگان و شهدای عزیز افتخار می‌کنیم چرا که همواره وجود این افراد برکت و پیشرفت را در بر داشته است.

همچنین در ادامه این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به برکات ماه رجب عنوان کرد: همه ما باید از لحظات معنوی این ماه ارزشمند استفاده لازم را ببریم.

حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس را یک تحول عظیم در دوران دفاع مقدس دانست.

سه تن از شعرای برجسته استان قزوین با حضور در جمع فرماندهان و مسئولان نیز در وصف دفاع مقدس شعرخوانی کردند.

در پایان با تقدیم هدایا از حمایت‌ها و تلاش‌های رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین توسط فرماندهی سپاه صاحب‌الامر استان قزوین تقدیر شد.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول