اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سامانه اطلاع‌رسانی شهدای خراسان:

استقبال رزمندگان دفاع‌مقدس از همایش فاتحان خرمشهر چشم‌گیر بود

خبرگزاری فارس: مسئول سامانه اطلاع‌رسانی شهدای خراسان گفت: استقبال رزمندگان دوران دفاع‌مقدس از همایش فاتحان خرمشهر چشم‌گیر بود.

استقبال رزمندگان دفاع‌مقدس از همایش فاتحان خرمشهر چشم‌گیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی کنگره سرداران شهید خراسان، علیرضا قربانی با اشاره به گذشت زمان از عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: 30 سال از تاریخ عملیات بیت‌المقدس می‌گذرد و چه بسیار رزمندگان میان‌سال و سالمندی که با گذشت زمان به جوار رحمت حق رفته‌اند.

وی در ارتباط با اعلام آمادگی سایر اقشار برای حضور در این همایش گفت: با اعلام فراخوان دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج سپاه امام رضا(ع)، همه صنوف مختلفی که به عنوان رزمنده در جریان فتح خرمشهر شرکت کرده‌اند، در بین پاسخ دهندگان به فراخوان دیده می‌شوند.

قربانی در ادامه به تعداد پیام‌های ارسال شده رزمندگان برای حضور در همایش فاتحان خرمشهر اشاره کرد و افزود: آنچه که در ارتباط با تعداد پیام‌های ارسال شده می‌توان گفت این است که با در نظر گرفتن این مسائل، میزان پیام‌های رسیده و اعلام آمادگی برای شرکت در این همایش رضایت‌بخش بوده است.

مسئول سامانه اطلاع‌رسانی شهدای خراسان در بخش دیگری از سخنان خود به تنوع یگانی عملیات بیت‌المقدس اشاره کرد.

قربانی افزود: در این راستا و از نظر تنوع یگانی رزمندگانی از یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، جهاد سازندگی، بسیج و نیروی انتظامی در بین رزمندگان خراسانی که برای شرکت در این همایش اعلام آمادگی کردند.

مسئول سامانه اطلاع‌رسانی شهدای خراسان گفت: عملیات بیت‌المقدس در سال 61 انجام شد و تا سال 67 ادامه داشت که بر این اساس و با توجه به زمان طولانی این عملیات می‌توان گفت که تعداد زیادی از رزمندگان در آن عملیات شرکت داشته‌اند و در طول دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل شده‌اند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول