اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دالاهو:

آزادی خرمشهر آغاز پیروزی دفاع مقدس بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دالاهو در صبحگاه مشترکی که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد گفت: آزادی خرمشهر آزادی یک شهر نبود آغاز پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود.

آزادی خرمشهر آغاز پیروزی دفاع مقدس بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه‌، علی هاشمی‌نیا در مراسم صبحگاه که امروز به مناسبت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر با حضور نیروهای انتظامی‌، سپاه، بسیج و جمعی از مسئولان در شهرستان دالاهو برگزار شد اظهار کرد: آزادی خرمشهر آزادی یک شهر نبود آغاز پیروزی هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در برابر جنگ نابرابر بود.

هاشمی‌نیا ادامه داد: آمریکا و صدام کافر برای نابود کردن انقلاب ایران از هر تلاشی کوتاه نیامدند آنها با تصرف خرمشهر پیروزی را در خود احساس کردند.

وی با اشاره به غیرت و همت ایرانی خاطرنشان کرد: ایرانی زیر بار ظلم نمی‌رود غیرت ایرانی قبول نمی‌کند که در یک وجب از خاکش اجانب و دشمن اسلام زندگی کند.

فرماندار شهرستان دالاهو افزود: اعتقاد الهی ملت باعث شد که با تقدیم کردن شهدا به محضر امام عصر (عج) از خاک و دین خود دفاع کنند و دشمن را با خواری از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران بیرون کنند.

وی گفت: ملت ایران بعد از آزادی خرمشهر غرور ملی خود را آشکارا به جهانیان ثابت کردند و همچنان پیرو مقام معظم رهبری هستند.

هاشمی‌نیا با اشاره به اینکه استکبار جهانی همیشه از صفوف مسلمانان می‌ترسد خاطرنشان کرد: امروزه استکبار جهانی برای شکستن صفوف مقاومت مسلمانان سیاست جدید الحاق بحرین به عربستان را طراحی کرده است.

وی با بیان اینکه آل‌سعود نوکر آمریکا است ادامه داد: در چنین حکومت‌ها و ملت‌هایی مردم‌سالاری و مردم‌مداری وجود ندارد تا حکومت نسبت به مردم تکلیفی داشته باشد لذا همچنان سران حکومت می‌ترسند و  پایه‌های حکومت خود را متزلزل می‌بینند و مجبور هستند که وابسته به استکبار جهانی باشند.

فرماندار شهرستان دالاهو افزود: ملت بحرین مسلمانان بیداری هستند و به هیچ‌وجهی زیر بار ظلم نخواهند رفت.

هاشمی نیا در پایان با اشاره به سالروز ارتحال امام‌خمینی (ره) گفت: تاکنون در شهرستان 200 نفر برای رفتن به مرقد امام راحل (ره) ثبت‌نام کرده‌اند که آمادگی پذیرش بیشتر از این تعداد را نیز داریم.

انتهای پیام/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول