اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

عملیات بیت‌المقدس سرنوشت‌سازترین عملیات دوران دفاع‌ مقدس بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: عملیات بیت‌المقدس سرنوشت ‌سازترین عملیات دوران دفاع‌ مقدس بود.

عملیات بیت‌المقدس سرنوشت‌سازترین عملیات دوران دفاع‌ مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد در جمع اقشار مختلف مردم این شهرستان، اظهار داشت: خرمشهر پس از 575 روز در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس آزاد شد.

امام جمعه بردسکن گفت: در این عملیات ضربه اساسی و تعیین کننده‌ای بر دشمن بعثی وارد شد که تمامی سردمداران بعثی و استکبار جهانی را مبهوت و شگفت‌زده کرد.

وی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر که هم‌زمان با ولادت امام محمدباقر(ع) تقارن یافته است را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: رزمندگان و بسیجیان غیور ما در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های سیاسی کشور حضور فعالی داشته‌اند.

وی بحث مبارزه با تهاجم فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و گفت: همه وظیفه داریم ضمن تجلیل از رزمندگان 8 سال دفاع‌ مقدس، یاد شهدا و رزمندگان فتح خرمشهر و سرداران شهید این عملیات را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه روز به روز عظمت شهدا و ایثارگران در جامعه درخشان‌تر می‌شود، افزود: امروز همه باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان بایستیم و نگذاریم با هجمه به جوانان آنان در داخل ما نفوذ کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول