اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت ایثارگران استان زنجان:

نقش امام در هدایت دوران دفاع مقدس بسیار برجسته بود

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت ایثارگران استان زنجان بیان کرد: نقش امام در هدایت و رهبری دوران دفاع مقدس بسیار برجسته بود.

نقش امام در هدایت دوران دفاع مقدس بسیار برجسته بود

 حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ فداکاری و وجود انگیزه‌های پاک برای ادامه روند جنگ نتیجه باز پس‌گیری خرمشهر و آزادسازی مناطق اشغالی توسط رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس بود.

وی با بیان اینکه وقتی امام خمینی(ره) هنگام آزادسازی خرمشهر فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، نقش نیروهای غیبی و انگیزه پاک جوانان ایران‌زمین با سخن امام‌خمینی(ره) به خوبی اثبات می‌شود.

دبیر جمعیت ایثارگران استان زنجان فتح خرمشهر را بدون داشتن امکانات و تجهیزات جنگی نتیجه نیت پاک و خالصانه رزمندگان دانست و افزود:‌ بازسازی خرمشهر حاصل فداکاری قشرهای مختلف جامعه بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام از پاک‌ترین و بهترین انگیزه برای پیروزی در دوران دفاع مقدس برخوردار بودند، خاطرنشان کرد:‌ امام خمینی(ره) به عنوان رهبر فرزانه انقلاب با دیدگاهی متعالی انگیزه‌ای در رزمندگان اسلام ایجاد کرده بود که این انگیزه تنها در خدمت اسلام و برای فتح ارزش‌های بالایی همچون شهادت به کار گرفته می‌شد.

وی با اشاره به تحقق وعده الهی در جنگ بدر در دوران اسلام تصریح کرد: رزمندگان اسلام به این امر مهم که اگر خدا را یاری کنند از نصرت الهی برخوردار می‌شوند، در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و همین امر نیز موجب نصرت و پیروزی آنان در این دوران و در عملیات‌های بزرگی همچون بیت‌المقدس بود.

عبادتی با بیان اینکه نقش امام در هدایت و رهبری دوران دفاع مقدس بسیار برجسته است، افزود: این نقش در جای جای دوران دفاع مقدس و در عملیات‌های مختلف دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر گاه انگیزه‌های پاک برای امری به کار گرفته شود، آن امر از سوی خداوند متعال به نتیجه می‌رسد، افزود: انگیزه‌های پاک رزمندگان اسلام نیز در این عملیات موجب شد تا نصرت الهی شامل حال رزمندگان و کسب پیروزی‌های مقتدرانه شود.

دبیر جمعیت ایثارگران استان زنجان ایجاد وحدت و همدلی در بین رزمندگان اسلام را حاصل تفکر بلند امام خمینی‌(ره) دانست و افزود:‌ این نقش به قدری در دوران دفاع مقدس چشمگیر است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول