اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

نخستین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس دهدشت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس دهدشت به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح شد.

نخستین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس دهدشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نادر حسینی صبح امروز در حاشیه افتتاح کتابخانه تخصصی دفاع مقدس دهدشت که با حضور مسئولان فرهنگی و جمع کثیری از جوانان دهدشتی همراه بود، اظهار داشت: طرح راه‌اندازی کتابخانه‌های تخصصی دفاع مقدس با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حال انجام است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه چنین کتابخانه‌هایی در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت دایر شده‌اند، اظهار داشت: باید سعی کنیم که این کتابخانه‌ها را به کتاب‌های مرجع و به روز در حوزه جنگ و دفاع مقدس تجهیز کنیم تا کارایی بیشتری داشته باشند.

حسینی افزود: اکنون با گذشت دو دهه از دوران دفاع مقدس، در بین بسیاری از گروه‌‌های جامعه شاهد ‌نگرانی‌هایی در زمینه حفظ و پاسداری از ارزش‌های فرهنگی و معنوی دفاع مقدس هستیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: ارزش‌های دفاع مقدس مانند ایثار، شهادت‌طلبی و ... هر چند ارزش‌هایی دینی و عاطفی هستند اما تبلور آنها از نوع ارزش اجتماعی است، به خصوص در سال‌های میانی و پایانی دفاع مقدس که این ارزش‌ها شکل شفاف‌تری به خود گرفتند و تا اعماق لایه‌های اجتماعی و دورترین مناطق جغرافیایی حتی روستاها گسترش یافتند.

وی با اشاره به اینکه این کتابخانه در حال حاضر به بیش از 400 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس تجهیز شده، اظهار داشت: مسئولین فرهنگی در حوزه‌های مختلف با تمام توان برای تجهیز هر چه بیشتر این کتابخانه بکوشند تا نسل جوان ما بتوانند از حقایق و ماهیت هشت سال دفاع مقدس با خبر شوند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول