اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:

مستندسازی نقش کمیته امداد در دفاع مقدس از ضروریات است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: کمیته امداد در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی داشت و مستندسازی پیرامون نقش امداد در دفاع مقدس یکی از ضروریات است.

مستندسازی نقش کمیته امداد در دفاع مقدس از ضروریات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محسن ولیئی ظهر امروز در گردهمایی یادگاران امدادگر 8 سال دفاع مقدس که به مناسبت سوم خرداد در سالن اجتماعات کمیته امداد برگزار شد اظهار داشت: کمیته امداد در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی داشت و مستندسازی پیرامون نقش امداد در دفاع مقدس یکی از ضروریات است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) همراه و پشتیبان نیازمندان، رزمندگان محروم و خانواده‌های آنها در زمان جنگ بوده است تصریح کرد: کمیته امداد در دوران جنگ تحمیلی نه تنها نقش مادی داشت، بلکه با حمایت‌های معنوی از رزمندگان محروم و خانواده‌های آنها سهم بزرگی در پیروزی رزمندگان داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به لزوم همکاری سپاه در جمع‌آوری مستندات مربوط به نقش امداد در دفاع مقدس گفت: امروز نیز کمیته امداد در جنگ نرم رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارد، چرا که باید با پرداختن به کارهای فرهنگی اقشار محروم را از توطئه‌های نرم دشمنان آگاه سازد.

ولیئی فتح خرمشهر را ارزشمندترین نبرد در تاریخ جهان معاصر دانست و بیان داشت: فتح خرمشهر درس‌های بسیاری به ملت ایران آموخت که شهادت‌طلبی و آزادگی از جمله این درس‌های فراموش‌نشدنی است.

وی گفت: عملیات بیت‌المقدس که در پی آزادسازی خرمشهر انجام شد یکی از عملیات پیچیده جنگی بود که با تقدیم چندین شهید و تحمل مشقات زیاد رزمندگان با پیروزی رزمندگان همراه بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه ایستادگی رزمندگان اسلام در برابر دشمنان امروز به الگوی سایر کشورها تبدیل شده است خاطر نشان کرد: رشادت رزمندگان اسلام، وحدت بین گروه‌های مردمی و رهبری رمز پیروزی ایران در این جنگ بود.

محمدمهدی ناصری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی نیز با بیان اینکه ایران اسلامی هر چه دارد از برکت خون شهدا است گفت: رزمندگان غیور ایران اسلامی با دست خالی در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستاده و اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به متجاوزین ندادند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول