اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خبر داد

قول مساعد وزیر اقتصاد برای ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از قول مساعد وزیر اقتصاد برای ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ساری خبر داد.

قول مساعد وزیر اقتصاد برای ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران به بیان آخرین وضعیت ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران پرداخت.

وی از پارک موزه دفاع مقدس به عنوان نماد تمام فضایل و ارزش‌های مردم مازندران در جنگ یاد کرد و تصریح کرد: پارک موزه دفاع مقدس در حاشیه رودخانه تجن شهرستان ساری ساخته می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از انجام مذاکره حضوری با وزیر اقتصاد به اتفاق سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران درباره تسریع در ساخت پارک موزه دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: در سفر چهارم دولت به استان مازندران سعی می‌شود این پروژه به صورت ویژه مورد نظر قرار گیرد.

ابراهیمی از قول مساعد وزیر اقتصاد برای ساخت پارک موزه دفاع مقدس ساری خبر داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران درباره چگونگی و میزان کمک وزیر اقتصاد به این پروژه به این نکته بسنده کرد که وزیر قول مساعد داد.

ابراهیمی با اشاره به پرسشی درباره میزان پیشرفت فیزیکی پروژه پارک موزه دفاع مقدس ساری تصریح کرد: بسترهای انجام کار این پروژه در ساری فراهم است.

وی با اعلام اینکه هنوز در آغاز راه هستیم، بیان داشت: سرعت دادن به اجرای این پروژه به اعتبارات ملی نیاز دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه این پروژه به آزادسازی جغرافیایی نیاز دارد، تصریح کرد: بخشی از آزادسازی محل اجرای پروژه انجام شد و بخشی نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول