اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌سردار ‌عبداللهی:

خرمشهر با توکل بر خدا و پشتوانه مردمی آزاد شد

خبرگزاری فارس: جانشین معاونت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خرمشهر با توکل بر خدا و تکیه بر علم و پشتوانه مردمی آزاد شد که این خود نقطه عطفی برای ایران در برابر جهانیان به حساب می‌آید.

خرمشهر با توکل بر خدا و پشتوانه مردمی آزاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار احمد عبداللهی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز اول دی‌کلینیک درمانی، تخصصی و فوق تخصصی ثارالله اراک اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر ماندگارترین حماسه در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس است که رزمندگان غیور و از جان گذشته ایران اسلامی با پیروی از ولایت فقیه و دستانی خالی خرمشهر را از دست دشمنانی که حمایت مستکبران جهان را یدک می‌کشیدند آزاد کردند.

وی با اشاره به اینکه ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس به خصوص در سوم خرداد پیروزی حق بر باطل را در جهان به اثبات رساند افزود: رزمندگان غیور ایران اسلامی با دست خالی در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به متجاوزین بعثی ندادند.

جانشین معاونت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس گفت: هم‌اکنون 15 هزار و 297 جانباز در کشور وجود دارد.

وی افزود:: با حمایت و کوشش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای رفاه حال جانبازان عزیز در استان مرکزی هفت مرکز درمانی در شهرهای ساوه، محلات، خمین و اراک فعالیت دارند.

عبداللهی به ویژگی‌های دی‌کلینیک ثارالله اشاره کرد و بیان داشت: 34 پزشک متخصص و فوق تخصص با تعرفه‌های دولتی و در مناسبت‌های مختلف با 15 درصد تخفیف در این مراکز درمانی فعالیت دارند.

وی اظهار داشت: بخشی از مرکز درمانی دی‌کلینیک ثارالله به منظور توسعه مرکز انتقال خون استان مرکزی در اختیار این پایگاه منطقه‌ای قرار گرفته است.

استاندار مرکزی نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه خدمات بهداشتی و درمانی سپاه به جامعه ستودنی است گفت: ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی، توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی از اولویت‌های مهم دولتمردان است.

علی‌اکبر شعبانی‌فرد اظهار داشت: با توجه به پیشرفت‌های چشمگیر کشور در عرصه بهداشتی، درمانی، پزشکی و تولیدات داخلی نیاز مردم به مراکز بهداشتی و درمانی باید در مدت زمان کوتاه و با بهترین خدمات برطرف شود.

وی افزود: علم پزشکی ایران در دنیا زبانزد است و این امکانات و ویژگی‌ها را باید به مردم کشور به صورت مطلوب ارائه کرد تا رضایتمندی و سلامت آنان در جامعه حاصل شود.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با ساخت مراکز درمانی عمومی و تخصصی با نام مقدس ثارالله خدمات بهداشتی درمانی خود را به نیروهای مسلح، پاسداران و مردم ارائه می‌دهد ادامه داد: با توجه به نیاز استان مرکزی به دستگاه ام آر آی استقرار یک دستگاه برای دی‌کلینیک ثارالله اراک ضروری است.

شعبانی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره حماسه عملیات بیت‌المقدس را گرامی داشت و گفت: فتح خرمشهر حماسه ماندگار ایران است که نسل به نسل و سینه به سینه در قلب پر مهر مردمان و نسل‌های آینده ثبت می‌شود و تا ابد در تاریخ این انقلاب به عنوان نگینی درخشان باقی خواهد ماند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس 75 کشور با ایران اسلامی در جنگ بودند اما رزمندگان اسلام با ایمان و توکل به خدا با تبعیت از ولایت فقیه با ایثار و فداکاری و از جان گذشتن خرمشهر را آزاد کردند و دشمنان متجاوز را شکست دادند.

استاندار مرکزی اظهار داشت: این پیروزی بزرگ رزمندگان اسلام در دوران پرشکوه دفاع مقدس ایران اسلامی را به عنوان پرچم‌دار مبارزه با نظام سلطه در جهان تبدیل کرد.

فاز اول مجتمع ثارالله اراک در زمینی به وسعت 11 هزار مترمربع با 2 هزار مترمربع زیربنا و 21 بخش خدماتی، تخصصی و فوق تخصصی با 7 میلیارد ریال اعتبار تجهیز و بازسازی و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول