اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

با فتح خرمشهر قدرت ایران به جهانیان ثابت شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: با فتح خرمشهر قدرت ایران به رخ جهانیان کشیده شد.

با فتح خرمشهر قدرت ایران به جهانیان ثابت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان در خرم‌آباد گفت: فتح خرمشهر سرنوشت جنگ را تغییر داد و برتری قدرت ایران در برابر غرب را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه از این حماسه بزرگ به نام یوم‌الله می‌توانیم یاد کنیم، افزود: یکی از برجسته‌ترین موضوع دفاع مقدس فتح خرمشهر است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: قدرت ایران با فتح خرمشهر به جهانیان ثابت شد.

میرعمادی خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما این است، ولایت را اصل بدانیم و همه جهت‌گیری‌ها و ارزش‌ها را با ولایت بسنجیم و اگر یک ذره از ولایت فاصله گرفتیم خون شهیدان ما را طرد می‌کند.

امام جمعه خرم‌آباد ایستادگی امروز ملت ایران در مسئله هسته‌ای را مرهون ایستادگی و مقاومت آنها در حماسه هشت سال دفاع مقدس به ویژه در عملیات بیت‌المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر دانست و افزود: این ایستادگی، ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب است که با ترفندهای گوناگون در برابر ملت ایران عرض اندام می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از جانب رهبر فرزانه انقلاب گفت: نام‌گذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از جانب رهبر فرزانه انقلاب با این هدف بوده که ما برای تولیدات ساخت داخل و کار و سرمایه ایرانی ارزش قائل شویم و با یک عرق ملی به این تولیدات نگاه کنیم، البته ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که باید با دیگر کشورها هم روابط تجاری داشته باشیم.

وی بر ضرورت بهبود کسب و کار در استان در راستای حمایت از تولید ملی تاکید کرد و افزود: از بُعد فرهنگی باید به گونه‌ایی عمل کنیم که مردم برای خرید کالاهای ساخت داخل ترغیب شوند تا تولید ملی تقویت شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مصوبه شورای فرهنگ عمومی لرستان در خصوص تبلیغات محیطی اشاره کرد و گفت: صدا و سیما، مطبوعات، اصناف، شهرداری‌ها و مراکز تبلیغاتی موارد مطرح شده در این مصوبه را باید رعایت کنند و استاندار باید این مصوبه را به دستگاه‌ها ابلاغ کند، تا از این تاریخ لازم‌الاجرا شود.

میرعمادی بر ضرورت معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌ها و پرهیز از تبلیغات سوء علیه استان تاکید کرد و ادامه داد: رسانه‌ها باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیران باید با جهاد اکبر در امر خدمت‌رسانی به مردم عمل کنند، گفت: مدیران نباید خود به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه باشند، بلکه باید با بیان فضیلت‌ها و خدمات امید را در دل مردم زنده کنند.

در ادامه استاندار لرستان گفت: اگر قرار باشد که با سیاه‌نمایی و ایجاد یأس، لرستان را ناامن جلوه دهیم، نباید توقع حضور سرمایه‌گذار در این استان را داشته باشیم.

حبیب‌الله دهمرده با بیان اینکه بیش از هزار و 500 کارخانه در لرستان وجود دارد که باید از بعد تجهیزات نوسازی شوند، اظهار داشت: با این وجود برخی از کالاهای تولیدی در لرستان جزو کالاهای درجه یک کشور محسوب می‌شود.

وی به رسالت دولت‌ها در راستای فراهم آوردن زیرساخت‌ها برای تسهیل در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کارها بهتر پیش می‌رود.

دهمرده با تاکید بر اینکه خروجی شورای فرهنگ عمومی استان باید به برملا شدن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان منجر شود، افزود: به طور جدی نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان هستیم.

در ادامه هر کدام از اعضای شورای فرهنگ عمومی مطالبی را بیان کردند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول