اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

فتح خرمشهر استکبار جهانی را وحشت زده کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا گفت: فتح خرمشهر کمر ارتش عراق را شکست و ضربه مهلکی به دشمن بعثی وارد کرد و استکبار جهانی را از سقوط صدام به شدت وحشت زده کرد.

فتح خرمشهر استکبار جهانی را وحشت زده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور ظهر امروز در جریان رژه موتوری سپاه و خودرویی اتحادیه تاکسیرانی این شهرستان، سوم خرداد را از خودگذشتگی رزمندگانی دانست که تنها با عشق امام راحل راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

وی با بیان اینکه همه ما امروز مدیون امام (ره) و فداکاری شهدا، جانبازان و تمام ایثارگران هستیم، افزود: سوم خرداد به قدری دارای اهمیت است که بسیاری از کارشناسان امور جنگ این فتح بزرگ را تقسیم کننده دوران جنگ تحمیلی به دو دوره جداگانه می‌دانند.

فرماندار آستارا، با اشاره به اینکه آزادی خرمشهر ضربه مهلکی به دشمن بعثی وارد کرد، یاد آور شد: این فتح بزرگ در حقیقت کمر ارتش عراق را شکست و استکبار جهانی را از سقوط صدام به شدت وحشت زده کرد.

وی ادامه داد: در این تقسیم‌بندی از آغاز جنگ تحمیلی تا آزادی خرمشهر را به دوره دفاع و از زمان این آزادی تا پایان جنگ تحمیلی نیز به دوره مجازات و وادار کردن دشمن به قبول قطعنامه تعبیر کردند.

اسدپور، بیداری امروز کشورهای اسلامی را یکی از دستاوردهای مهم آزادی خرمشهر دانست و تصریح کرد: امروز وظیفه همه ما برای پاسداری از خون پاک شهدا و حفظ بصیرت، وحدت، اتحاد و تبعیت کامل از ولایت فقیه است.

به گزارش فارس، در این رژه که به مناسبت آزادی خرمشهر با همکاری سپاه ناحیه آستارا برگزار شد، دهها دستگاه تاکسی درون و برون شهری آستارا با نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران خیابان‌های این شهرستان را طی کردند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول