اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

فتح خرمشهر با معیارهای نظامی قابل محاسبه نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: فتح خرمشهر با هیچ یک از معیارهای نظامی قابل محاسبه نیست.

فتح خرمشهر با معیارهای نظامی قابل محاسبه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در مراسم برگزاری یادواره 8 هزار شهید شیمیایی کشور که در بروجرد برگزار شد، گفت: شهر خرمشهر برای ملت تنها یک شهر آزاد شده نیست، بلکه گویای ایثار دلاورمردان و جوان‌مردان مخلصی است که امروز آیینه دفاع مقدس هستند.

ترابی اظهار داشت: سوم خرداد سال 61 یادآور نقش‌آفرینی رزمندگان مومن و مخلصی است که سی سال قبل خرمشهر با ایثار و مقاومت آنها آزاد شد و نقشه‌ها و برنامه‌های شوم استکبار جهانی را برای جدا کردن قسمت‌هایی از ایران عزیز نقش بر آب کرد.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: سوم خرداد روزی است که ایثار و پیروزی و مقاومت لقب گرفته است و در تاریخ دفاع مقدس از جلوه خاصی برخوردار شده است.

وی افزود: در این ایام بهترین اقدام تجلیل از شهدای آن دوران مخصوصاً شهیدان سلاح‌های شیمیایی کشور است، زیرا عزت و عظمت ایران امروز مدیون شهدا و ایثارگران است.

ترابی گفت: امروز کسانی ادعای حمایت از حقوق بشر را دارند که خودشان انواع سلاح‌های کشتار جمعی را در اختیار صدام قرار دادند و رژیم بعث عراق این سلاح‌ها را علیه رزمندگان اسلام به کار برد.

وی ادامه داد: ملت ایران مانند 33 سال گذشته و هشت سال دفاع مقدس با پایداری در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان، راه شهدا و امام(ره) را ادامه می‌دهند.

لازم به ذکر است که در برگزاری یادواره 8 هزار شهید شیمیایی کشور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و سردار عراقی، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و مادر شهید بروجردی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در این یادواره حضور داشتند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول