اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه لشکر امام سجاد(ع) مهاباد:

فتح خرمشهر الگوی ملت‌ها در مبارزه با استکبار است

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه لشکر امام سجاد(ع) سپاه مهاباد گفت: آزادسازی خرمشهر الگوی ملت‌های مسلمان در خودباوری و مبارزه با استکبار جهانی است.

فتح خرمشهر الگوی ملت‌ها در مبارزه با استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، قربان پاشایی پیش از ظهر امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مهاباد اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر قدرت غلبه ایمان بر سلاح را به تمام جهانیان نشان داد و نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران شد.

وی دلایل این پیروزی را تقویت روحیه خودباوری و وحدت و یکپارچگی ملی خواند و افزود: فتح خرمشهر اقتدار نظام اسلامی ایران را به اثبات رساند و سبب عزت و اقتدار بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی شد.

پاشایی این پیروزی را نتیجه اخلاص و شهادت‌طلبی جوانان این مرز و بوم دانست و گفت: با انجام عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، موازنه قدرت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تغییر یافت و رژیم بعثی و کشورهای استکباری مجبور به عقب‌نشینی از سیاست‌ها و مواضع زورگویانه خود شدند.

این مسئول در ادامه تبیین ارزش‌های این حماسه عظیم برای نسل جدید انقلاب را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: تبیین اهداف و چگونگی آزادسازی خرمشهر به نسل جوان امروز یکی از موضوعات مهمی است که مسئولان باید در راستای آگاه‌سازی این قشر گام بردارند.

وی با تاکید بر معرفی الگوهای حماسه دفاع مقدس ادامه داد: قشر جوان جامعه نیازمند داشتن الگو در جامعه است؛ از این رو معرفی و شناساندن الگوهای دفاع مقدس به‌ویژه حماسه فتح خرمشهر باید در اولویت قرار گیرد.

فرمانده قرارگاه لشکر امام سجاد(ع) مهاباد خاطرنشان کرد: در حال حاضر جایگاه ممتاز جمهوری اسلامی در منطقه سبب شده که نیروهای مسلح کشور از آمادگی کامل و لازم برای دفاع از میهن اسلامی و مقابله با هرگونه تعرض به مرزهای کشور برخوردار باشند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول