اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در همدان:

یوم‌الله فتح خرمشهر در تاریخ اسلام ماندگار خواهد بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: یوم‌الله فتح خرمشهر برای همیشه در تاریخ اسلام و انقلاب زنده خواهد ماند.

یوم‌الله فتح خرمشهر در تاریخ اسلام ماندگار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی صبح امروز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک در پادگان قهرمان همدان با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس فتح‌الفتوح هشت ساله دفاع مقدس بود، اظهار داشت: یوم‌الله فتح خرمشهر برای همیشه در تاریخ اسلام و انقلاب زنده خواهد ماند.

وی با اشاره به سخن صدام خبیث مبنی بر واگذاری کلید بصره به ایران در صورت آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان اسلام اظهار داشت: رژیم بعث از خرمشهر به عنوان دژی مستحکم برای دستیابی به اهداف خود استفاده می‌کرد که با نصرت الهی و امدادهای غیبی و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

امام جمعه همدان دوران دفاع مقدس را عرصه معجزه الهی، اراده، تقوا، صبر و استقامت ملت ایران بیان کرد و گفت: شکست تلخ صدام و رژیم بعث درس عبرتی برای خودفروختگان غربی است تا نابودی ظلم و سربلندی و استواری حق و حقیقت را ببینند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت نعمت تولی به خدا، حضرت رسول و ائمه اطهار(ع) و همچنین پیروی از ولایت فقیه نیروهای مسلح ایران اسلامی از قدرتمندترین نیروهای مسلح دنیا محسوب می‌شوند.

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان نیز دفاع مقدس را نمودی از افتخارات ایران اسلامی بیان کرد و افزود: این دوران ارزشمند با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام همراه بود.

سرهنگ حمزه بیدادی تصریح کرد: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر روزی است که همه ایادی استکبار به اراده پولادین این ملت تحت امر ولایت فقیه پی بردند.

وی با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس برجسته‌ترین و مؤثرترین عملیات دفاع مقدس بود، اظهار داشت: معجزه و ایثارگری‌های جوانان این مرز و بوم در این عملیات می‌تواند سال‌های سال جوانان جویای حق و حقیقت را سیراب کند.

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان، سوم خرداد سال 61 را روز اقتدار خرمشهر دانست و افزود: روزگاری خرمشهر در اوج مظلومیت اسیر دشمن شد و پس از گذشت بیش از 500 روز به میهن اسلامی بازگشت.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول