اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر پینگ‌پنگ بزرگسالان کشور

پینگ‌پنگ قزوین در خانه مغلوب پتروشیمی ماهشهر شد

خبرگزاری فارس: در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر پینگ‌پنگ بزرگسالان کشور، تیم پینگ‌پنگ قزوین نتیجه را در خانه به تیم پتروشیمی بندر امام‌(ره) ماهشهر واگذار کرد.

پینگ‌پنگ قزوین در خانه مغلوب پتروشیمی ماهشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در پایان این بازی‌ها تیم هیئت پینگ‌پنگ قزوین پنج بر یک برابر تیم صدر جدولی پتروشیمی بندر امام‌(ره) ماهشهر شکست خورد و در خانه مغلوب این تیم شد.

در این رقابت‌ها ایمان گلشاهی و علیرضا بیگدلی از تیم هیئت پینگ‌پنگ قزوین در مصاف با شاهین اخلاق‌پسند و نیما عالمیان از تیم پتروشیمی بندر امام‌(ره) ماهشهر سه بر صفر شکست خوردند و مهرداد دهستانی از قزوین نیز بازی را با همین نتیجه به نیما عالمیان از ماهشهر واگذار کرد.

در دیگر بازی‌ها نیز سهیل کلهر، ایمان گلشاهی و علیرضا بیگدلی از هیئت پینگ‌پنگ قزوین با نتایج سه بر صفر به ترتیب مغلوب احمدرضا عبادی‌پور، شاهین اخلاق‌پسند و نیما عالمیان شدند.

در ادامه این بازی‌ها علیرضا بیگدلی دیگر تنیسور قزوینی در یک بازی شگفت‌انگیز مدیا لطف‌الله‌نسبی را از تیم پتروشیمی بندر امام‌(ره) ماهشهر که عضو تیم ملی بزرگسالان پینگ‌پنگ کشور است با نتیجه سه بر یک مغلوب کرد و طعم باخت را به او چشاند.

گفتنی است، علیرضا بیگدلی تنیسور رده سنی جوانان استان قزوین است که در رقابت‌های لیگ ‌برتر پینگ‌پنگ بزرگسالان کشور نیز حضور دارد و در بازی حرفه‌ای توانست بازیکن تیم ملی بزرگسالان ایران را شکست دهد.

انتهای پیام/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول