اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ترکیب تیم قم در پینگ‌پنگ بانوان کشور مشخص شد

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم بانوان هیئت پینگ پنگ قم در پیکارهای لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور مشخص شد.

ترکیب تیم قم در پینگ‌پنگ بانوان کشور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول پینگ پنگ بانوان باشگاه‌های کشور از امروز چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه آغاز می‌شود و بانوان پینگ پنگ باز در قالب تیم هیئت پینگ پنگ قم به مصاف حریفان می‌روند.

در آستانه آغاز این رقابت‌ها ترکیب تیم هیئت پینگ پنگ قم نیز مشخص شد که بر اساس آن فاطمه محقق، زهرا یزدیان، پگاه حق شناس و منیره امیری خواه اعضای این تیم را در فصل جدید لیگ دسته اول پینگ پنگ کشور تشکیل می‌دهند.

بانوان پینگ پنگ باز قم در حالی از امروز در جدال برای قرار گرفتن در بین تیم‌های برتر این دوره با حریفان خود به رقابت می‌پردازند که این تیم را آزاده مهدوی به عنوان مربی و سرپرست در پیکارهای لیگ دسته اول کشور همراهی می‌کند.

بر اساس برنامه ریزی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ فدراسیون پینگ پنگ کشورمان، رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ پنگ بانوان به مدت دو روز در تهران به انجام می‌رسد و تیم قم با نفراتی که در حال حاضر بهترین‌های پینگ پنگ بانوان قم هستند به دیدار حریفان می‌رود.

در حال حاضر تیم‌های پینگ پنگ قم در هر دو بخش مردان و بانوان در مسابقات لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور حضور دارند که این مهم حرکت رشته ورزشی پینگ پنگ قم را بسیار رو به رشد و امیدوارکننده‌تر از گذشته کرده است.

مسئولان هیئت و مربیان تیم‌های آقایان و بانوان پینگ پنگ قم در چند ساله گذشته زحمات زیادی برای رشد و پیشرفت پینگ پنگ قم متقبل شده‌اند که ما‌حصل آن درخشش پینگ‌پنگ‌بازان قم در پیکارهای قهرمانی کشور به خصوص در رده‌های سنی پایه بوده است.

طبق برنامه‌ریزی هیئت پینگ‌پنگ استان قم در آستانه آغاز مسابقات پینگ ‌پنگ قهرمانی دسته اول بانوان کشور، بانوان عضو تیم هیئت پینگ پنگ قم در رقابت‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر با یکدیگر به رقابت پرداختند تا از آمادگی مطلوبی برای این پیکارها برخوردار شوند.

در کنار رقابت‌های پینگ ‌پنگ جام فجر، بانوان پینگ پنگ باز قم زیر نظر مربی خود تمرینات خوبی را در نوبت صبح سالن پینگ پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار کرده‌اند تا از هر نظر مهیای رویارویی با حریفان خود شوند.

این در حالی است که تیم مردان هیئت پینگ ‌پنگ استان قم نیز در مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌ پنگ باشگاه‌های کشور حریفان خود را شناخته است و در تلاش برای کسب جواز صعود به رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر این رشته ورزشی به صورت رفت و برگشت با دیگر مدعیان به رقابت می‌پردازد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول