اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ البرز اعلام کرد

عملکرد کم‌سابقه پینگ‌پنگ‌بازان البرز در سال 90

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز گفت: ورزشکاران ما در طول سال 90 بهترین عناوین را در مسابقات کشوری کسب کرده‌اند که در مقایسه با سال‌های گذشته کم‌سابقه بوده است.

عملکرد کم‌سابقه پینگ‌پنگ‌بازان البرز در سال 90

علیرضا حجازیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در این سال ما عنوان دوم نوجوانان پسر کشور و مقام سوم دختران را کسب کردیم، در عین حال مهرداد دهستانی در مسابقات نوجوانان کشور به مقام اول رسید،‌ کسب مقام اول انفرادی‌ هادی عرب در مسابقات پیشکسوتان کشور نیز از دیگر عنوان‌های کسب شده البرز در سال 90 بود.

حجازیان در ادامه به بحث آموزش پرداخت و گفت: در اوایل امسال کلاس بین‌المللی داوری برگزار شد که پوریا حجازیان، سیدهاشم علوی، مریم خوشنویس، مریم قزلباش، خاتون سین‌علیپور و اسماعیل اربابی از البرز در این کلاس حاضر بودند.

رئیس هیئت تنیس روی میز البرز با بیان اینکه امسال در تمام رده‌های سنی به جز بزرگسالان توانسته‌ایم کسب عنوان کنیم، گفت: کسب مدال از تمام مسابقات برگزار شده امسال نشان می‌دهد توانسته‌ایم سطح تنیس روی میز البرز را ارتقاء بدهیم و این مسئله وظیفه ما را برای ادامه راه، سخت و دشوارتر می‌کند.

حجازیان به اقدامات هیئت در بحث تجهیز امکانات اشاره کرد و گفت: طی رایزنی‌های که داشتیم امسال تعدادی تجهیزات استاندارد شامل میز و راکت برای هیئت تهیه شد و خانه تنیس روی میز البرز به امکانات جدید تجهیز گردید، در عین حال امکاناتی را هم به شهرستان‌ها اختصاص دادیم تا شاهد بهبود امکانات در تمام نقاط استان باشیم.

حجازیان پرورش مربی و تقویت‌ تیم‌های پایه را از اهداف اصلی هیئت برای‌ سال آینده عنوان کرد و گفت: تیم‌های خردسالان، نونهالان و نوجوانان ما در مسیر خوبی قرار گرفته‌اند و باید تقویت شوند، از دیگر سو با توجه به اینکه داور به اندازه کافی داریم در صدد تربیت مربی هستیم تا از طریق آنها بتوانیم در نقاط مختلف استان کار آموزش را انجام دهیم.

وی در پایان به برگزاری لیگ استان هم اشاره کرد و گفت: در سال 90 سومین دوره لیگ برتر برگزار شد و به دنبال برگزاری مطلوب‌تر آن در سال 91 هستیم.

هم‌چنین برای سال جدید راه‌اندازی لیگ بانوان را هم مدنظر داریم که امیدوارم موفق به انجام شویم.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول