اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته اول پینگ پنگ کشور

پینگ پنگ بازان قم مغلوب پتروشیمی نور عسلویه شدند

خبرگزاری فارس: تیم هیئت پینگ پنگ قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور مقابل تیم پتروشیمی نور عسلویه تن به شکست داد.

پینگ پنگ بازان قم مغلوب پتروشیمی نور عسلویه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال تیم هیئت پینگ پنگ قم با ترکیبی از بازیکنان بومی در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شرکت کرده است و در تلاش برای صعود به لیگ برتر پینگ پنگ باید با پنج رقیب مدعی خود پیکار کند.

تیم‌های هیئت پینگ پنگ قم، پتروشیمی نور عسلویه، علیصدر همدان، شرکت غله گلستان، مناطق نفت خیز جنوب و نفت و گاز گچساران شرکت کنندگان در پیکارهای این فصل لیگ دسته اول پینگ پنگ مردان باشگاه‌های کشور هستند.

اما در حالی که چهار هفته از دور رفت مسابقات امسال لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور گذشته است، تیم هیئت پینگ پنگ قم وضعیت خوبی در جدول رده بندی رقابت‌ها ندارد و هم اکنون با چهار شکست یکی از تیم‌های قعرنشین محسوب می‌شود.

در ادامه مسابقات لیگ دسته اول پینگ پنگ مردان باشگاه‌های کشور، دیدارهای هفته چهارم از دور رفت برگزار شد که طی آن دو دیدار از هفته چهارم رقابت‌ها در اهواز و بوشهر برگزار شد که بازی برگزار شده در بوشهر به شکست تیم هیئت پینگ پنگ قم انجامید. 

بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون پینگ پنگ کشورمان، بازی‌های هفته چهارم از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ پنگ رده سنی بزرگسالان کشور در حالی انجام شد که طی آن در بوشهر تیم هیئت پینگ پنگ قم میهمان تیم پتروشیمی نور عسلویه بود.

در این مسابقه پینگ پنگ بازان هیئت قم نتوانستند مقابل میزبان خود نتیجه خوبی کسب کنند چرا که در پایان جدالی سخت با حساب پنج بر صفر شکست خوردند تا بدین ترتیب چهارمین شکست آنها در مسابقات لیگ دسته اول پینگ پنگ به ثبت برسد.

پینگ پنگ بازان هیئت قم در حالی چهارمین شکست خود در این فصل از پیکارهای لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور را تجربه کردند که قبل از این دیدار با تیم پینگ پنگ نفت و گاز گچساران نیز به شکست سنگین پنج بر یک تن داده بودند.

پینگ پنگ بازان قمی در هفته دوم نیز با تیم پینگ پنگ مناطق نفت خیز جنوب مسابقه دادند که این دیدار نیز با برتری پنج بر سه به نفع تیم حریف به پایان رسید تا یک شکست دیگر برای پینگ پنگ بازان قمی در لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور رقم خورد.

در نهایت اینکه بازی هفته نخست نیز با شکست پنج بر صفر هیئت پینگ پنگ قم مقابل پینگ پنگ بازان علیصدر همدان همراه بود تا در شرایط فعلی جدول رده بندی لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور بدون امتیاز در مکان پنجم بایستد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول