اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران:

پینگ‌پنگ بازان مازندرانی به مسابقات جهانی می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران گفت: برای حضور در رقابت‌های جهانی آلمان، پینگ‌پنگ بازان مازندرانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان مردان و زنان دعوت شدند.

پینگ‌پنگ بازان مازندرانی به مسابقات جهانی می‌روند

عباس زعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی پینگ‌پنگ مردان و زنان کشور به میزبانی تهران در آکادمی ملی برگزار می‌شود که در نهایت نفرات برتر به مسابقات جهانی آلمان اعزام خواهند شد.

وی عنوان کرد: نوشاد و نیما عالیمان، پوریا و محجوبه عمرانی به عنوان چهار مازندرانی در این اردو هستند.

زعفری یادآور شد: این اردو از روز یازدهم تا پانزدهم بهمن با حضور برترین‌های پینگ‌پنگ کشور برگزار می‌شود که شش بازیکن برتر به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران تصریح کرد: مسابقات جهانی پینگ پنگ سال آینده ششم تا سیزدهم فروردین سال 90 در شهر دورتموند آلمان با حضور برترین‌های دنیا برگزار می‌شود.

این مسئول همچنین از حضور پینگ پنگ بازان مازندرانی در رقابت‌های آسیایی قهرمانی ماکائو خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات که سوم تا دهم اسفند ماه در ماکائو برگزار می‌شود از بین 28 بازیکن اردونشین شش ملی‌پوش از مازندران هستند.

زعفری در ادامه متذکر شد: در بازی‌های المپیک 2012 لندن در رشته ورزشی پینگ پنگ برای نخستین بار از مازندران یک ورزشکار به این مسابقات اعزام می‌شود.

وی اذعان داشت: نوشاد عالیمان با قهرمانی در رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی آسیانه میانه که حکم ورودی سهمیه المپیک 2012 لندن را داشت، موفق شد با قهرمانی خود جواز این مسابقات مهم و معتبر را بدست آورد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول