اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم:

هیئت قم در لیگ دسته اول پینگ‌پنگ درخشش خوبی داشت

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم از موفقیت تیم قم در کسب مقام چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور خبر داد.

هیئت قم در لیگ دسته اول پینگ‌پنگ درخشش خوبی داشت

محمد عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسابقات این فصل لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور به منظور شناخت دو تیم صعودکننده به لیگ برتر این رشته ورزشی با شرکت شش تیم برگزار شد.

وی ادامه داد: نفرات خوب و مستعد پینگ‌پنگ قم نیز در قالب تیمی توانمند در رقابت‌های لیگ دسته اول شرکت کرده و توانستند نتایج خوبی در جدال با حریفان کسب کنند در حالی که اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم به لیگ برتر نیز صعود کنیم.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم اضافه کرد: رقابت‌های این فصل به شکل دوره‌ای برگزار شد و پنج هفته به طول انجامید که در نهایت این تیم پینگ‌پنگ پتروشیمی نوری عسلویه بود که بالاتر از دیگر مدعیان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی یادآور شد: هفته پنجم از مرحله برگشت لیگ دسته یک بزرگسالان کشور در حالی با انجام دو دیدار به پایان رسید که در اهواز تیم پینگ‌پنگ پتروشیمی نوری عسلویه به مصاف مناطق نفت‌خیز جنوب رفت و با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی دست یافت.

عموئیان اضافه کرد: در دیگر دیدار این هفته که در گرگان به انجام رسید، تیم پینگ‌پنگ علی‌صدر همدان میهمان تیم پینگ‌پنگ شرکت غله گلستان بود که این تیم نیز توانست با نتیجه پنج بر صفر میزبان خود را شکست دهد.

وی خاطر نشان کرد: یک دیدار از این هفته نیز به میزبانی هیئت پینگ‌پنگ استان قم برگزار شد و طی آن تیم هیئت این شهر به مصاف تیم پینگ‌پنگ نفت و گاز گچساران رفت و با اختلاف دو امتیاز حریف خود را از پیش رو برداشت تا به مقام چهارم دست یابد.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم ابراز داشت: در این دیدار که در سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، پینگ‌پنگ‌بازان هیئت قم در جدالی نزدیک و نفس‌گیر با حساب پنج بر سه مقابل حریف پیروز شدند.

وی در ادامه به رده‌بندی نهایی مسابقات لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: با پایان رقابت‌های لیگ دسته اول بزرگسالان باشگاه‌های کشور تیم هیئت پینگ‌پنگ قم با کسب 13 امتیاز در مکان چهارم جای گرفت.

عموئیان یادآور شد: در جدول تیم پتروشیمی نوری عسلویه با 19 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، تیم پینگ‌پنگ علی‌صدر همدان با 19 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد، مناطق نفت‌خیز جنوب با 16 امتیاز سوم شد و تیم هیئت قم با 13 امتیاز در مکان چهارم ایستاد، ضمن اینکه تیم نفت و گاز گچساران با 12 امتیاز و تیم شرکت غله گلستان با 11 امتیاز پنجم و ششم شدند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول