اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران:

نوبخت قهرمان پینگ‌پنگ دانش‌آموزان در مازندران شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران از قهرمانی نعیم نوبخت در مسابقات پینگ‌پنگ دانش‌آموزان متوسطه قهرمانی استان خبر داد.

نوبخت قهرمان پینگ‌پنگ دانش‌آموزان در مازندران شد

عباسعلی زعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در این دوره از مسابقات 75 دانش‌آموز پینگ پنگ باز از 12 شهرستان به میزبانی ساری در مجتمع ورزشی شهید منتظری با هم مسابقه دادند که امروز در نهایت با شناخت نفرات برتر در دو بخش انفرادی و دونفره خاتمه پذیرفت.

وی بیان داشت: در مسابقات انفرادی نعیم نوبخت از ساری در فینال با برتری مقابل مهدی رسول پور از بابل قهرمان شد.

زعفری در ادامه خاطرنشان کرد: بهراد عالمیان از بابل و نریمان ترویجی از قائمشهر نیز به طور مشترک موفق به عنوان سومی شدند.

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران یادآور شد: در مسابقات دوبل و دو نفره نیز نعیم نوبخت و مهدی رسول با برتری مقابل حریفان خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

وی بیان داشت: نفرات برتر این مسابقات در رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی دانش‌آموزان کشور برای تیم منتخب دانش‌آموزی مازندران به میدان می‌روند.

زعفری در ادامه از قهرمانی نوجوان 15 ساله ساروی در مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی بزرگسالان استان در زیراب شهرستان سوادکوه خبر داد و افزود: نعیم نوبخت در مسابقات پینگ پنگ بزرگسالان قهرمانی استان نیز با توجه به شرایط سنی کم نسب به دیگر بازیکنان با برتری مقابل حریفان قهرمان شد.

وی در پایان آینده این نوجوان مازندرانی را درخشان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: نوبخت از بهترین و بااستعدادترین ورزشکاران دانش‌آموز در رشته پینگ‌پنگ است که با حمایت خانواده و مربیان می‌تواند از مدعیان و قهرمانان پینگ‌پنگ کشور و حتی فراتر از آن آسیا محسوب شود.

انتهای پیام/10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول