اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس روی‌میز سوادکوه:

منتخبان پینگ‌پنگ مازندران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز سوادکوه گفت: مسابقات تنیس روی‌میز قهرمانی استان مازندران گرامیداشت دهه فجر و میلاد حضرت رسول (ص) در سوادکوه با معرفی برگزیدگان به‌کار خود پایان داد.

منتخبان پینگ‌پنگ مازندران معرفی شدند

شهریار مظلومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به این مطلب که این مسابقات در سالن رنجبر صفری زیراب و با حضور 79 نفر از شهرهای مازندران برگزار شد، گفت: حضور بازیکنان برتر استانی در این مسابقات بر کیفیت آن افزوده بود.

رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان سوادکوه بیان داشت: منوچهر اسلامی از پیشکسوتان تنیس روی میز، نعیم نوبخت (قهرمان نوجوانان ایران)، مهدی رسول‌پور (قهرمان نوجوانان و جوانان کشور)، امیرحسین رزّاق‌نیا (قهرمان نونهالان کشور)، حسین ولی‌نژاد (قهرمان لیگ برتر کشور) در این مسابقات حضور داشتند.

مظلومی خاطرنشان کرد: این بازی‌ها در 25 گروه سه و چهار نفره برگزار شد که در مجموع 109 بازی انجام شده است.

وی با بیان این مطلب که این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان سوادکوه و حوزه مقاومت امام علی زیراب برگزار شد، خاطرنشان کرد: هیئت تنیس روی‌میز سوادکوه در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات در رده‌های مختلف سنی است تا بتواند استعدادهای این رشته ورزشی در شهرستان را شناسایی کند.

رئیس هئیت تنیس روی میز سوادکوه به کسب عنوان‌های برتر اشاره کرد و گفت: رحیم نوبخت از ساری به مقام اول، علی مریخی از قائمشهر به مقام دوم، میثم قربانی از ساری و یاسر شیرافکن از بابل به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

مظلومی خواستار توجه هر چه بیشتر به هیئت‌های ورزشی توسط مسئولان شد و گفت: پیشبرد اهداف ورزشی جامعه تا مقدار زیادی به فعالیت‌های سازمان‌یافته بستگی دارد و حمایت مادی و معنوی از هیئت‌ها راهکار مناسبی برای دستیابی به اهداف فرهنگی و ورزشی است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول