اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری 22 کلاس آموزشی ثبت شد

یک سال پرکار برای هیئت پینگ پنگ خوزستان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پینگ پنگ خوزستان گفت: هیئت پینگ پنگ استان با برگزاری 22 کلاس آموزشی در 11 ماه گذشته سال جاری کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته است.

یک سال پرکار برای هیئت پینگ پنگ خوزستان

عبدالامیر بخشنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: تعداد کلاس‌های مربیگری و داوری برگزار شده در سال جاری تاکنون بیش از کلاس‌های برگزار شده در 58 سال گذشته از زمان رسمیت یافتن پینگ پنگ در ایران است.

وی اظهار داشت: از سال 1332 که نخستین مسابقات پینگ پنگ قهرمانی کشور در ایران انجام شده، تا قبل از سال 90 حدود 22 کلاس آموزشی پینگ پنگ برگزار شده این در حالی است که در 50 سال اول تنها پنج کلاس و از هشت سال پیش 17  کلاس در خوزستان برپا شد.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان خوزستان ادامه داد: طبق آمار در11 ماه گذشته تنها بیش از 22 کلاس آموزشی پینگ پنگ دایر شده که با تعداد کلاس‌ها در 58 سال گذشته برابری می‌کند.

وی همچنین از تعداد بالای مربیان و مدرسان در جامعه پینگ پنگ استان ابراز خرسندی کرد و گفت: همه مدرسان این کلاس‌ها خوزستانی بودند که این از غنی بودن پینگ پنگ استان از لحاظ تئوری خبر می‌دهد.

بخشنده اظهار داشت: تمام این کلاس‌ها در چهار شهر اهواز، ماهشهر، رامهرمز و هفتکل برگزار شدند و همچنین یک کلاس مربیگری درجه یک نیز تا پایان امسال در استان برگزار می‌شود.

با وجود مربیان و مدرسان زیادی که در قسمت تئوری در استان وجود دارد، خوزستان هنوز با مشکل بزرگ بازیکن سازی و پرورش بازیکنان از نظر تکنیکی در استان روبه رو است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول