اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عالمیان در گفت‌وگو با فارس:

المپیک لندن را با آمادگی کامل حاضر می‌شوم / پینگ‌پنگ ایران در مسیر رشد است

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش مازندرانی تیم ملی پینگ‌پنگ پس از قهرمانی و کسب سهمیه المپیک لندن گفت: با آمادگی کامل به لندن می‌روم.

المپیک لندن را با آمادگی کامل حاضر می‌شوم / پینگ‌پنگ ایران در مسیر رشد است
نوشاد عالمیان پس از قهرمانی در مسابقات پینگ‌پنگ آسیای میانه در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ساری بیان داشت: سطح این رقابت‌ها با حضور ملی‌پوشان کشورهای آسیایی بالا بود و شاهد رقابت خوبی در بین ورزشکاران بودیم.
وی تصریح کرد: ورزشکاران مختلفی از کشورهای آسیای میانه در این مسابقات حضور یافتند که همگی برای قهرمانی و کسب سهمیه به میدان رفتند که همین مسئله موجب رقابت تنگاتنگ و نزدیکی بین پینگ پنگ‌بازان بود.
قهرمان پینگ‌پنگ آسیای میانه افزود: از اینکه به عنوان پنجمین ایرانی موفق به حضور در بازی‌های المپیک در رشته پینگ پنگ شدم، احساس خوشحالی می‌کنم.
 عالمیان تصریح کرد: هر ملی‌پوشی دوست دارد در هر مسابقه برون‌مرزی برای کشورش مدال کسب کند و من هم به عنوان یک ایرانی علاقه شدیدی دارم که در هر مسابقه بین‌المللی به ویژه بازی‌های المپیک با کمک مربیان و مسئولان فدراسیون برای کشورم مفید واقع شوم.
وی در ادامه گفت: از زحمات چندین ساله خانواده‌ام و مربیانی که در پیشرفت ورزش پینگ پنگ تلاش کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم با کسب مدال تا حدودی زحمات آنها را جبران کرده باشم.
نماینده مازندرانی پینگ پنگ ایران در بازی‌های المپیک 2012 لندن اظهار داشت: مسابقه دادن در کنار بزرگان پینگ‌پنگ جهان بسیار سخت است اما با تمام وجودم برای افتخار کشورم در برابر حریفان حاضر می‌شوم.
وی گفت: تا آغاز بازی‌های المپیک 2012  فرصت زیادی باقی مانده که تمام سعی و تلاش خود را خواهم کرد تا با تمرینات منظم با آمادگی کامل راهی لندن شوم.
عالمیان در حال حاضر پینگ پنگ ایران را بسیار رو به رشد و امیدوارکننده عنوان کرد و افزود: مسئولان فدراسیون و مربیان تیم ملی در چند ساله گذشته زحمات زیادی برای رشد و پیشرفت پینگ پنگ کشورمان متقبل شدند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مسابقات آسیای میانه نفرات برتر اول تا سوم از ایران بودند که مهم‌تر از همه اینها فینال آسیای میانه تمام ایرانی برگزار شد که در نهایت با پیروزی در برابر اخلاق پسند به پایان رسید.
به گزارش فارس، پس از کسب سهمیه المپیک لندن توسط نوشاد عالمیان تعداد ورزشکاران ایرانی در بازی‌های المپیک 2012 لندن به 32 ملی‌پوش رسید.
انتهای پیام/ر10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول