اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول پینگ پنگ کشور

پینگ‌پنگ بازان قم از سد نفت و گاز گچساران گذشتند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم از برتری تیم هیئت قم برابر نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور خبر داد.

پینگ‌پنگ بازان قم از سد نفت و گاز گچساران گذشتند

عباس اشعری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، بیان کرد: امسال رقابت‌های قهرمانی لیگ دسته اول پینگ پنگ مردان باشگاه‌های کشور در رده سنی بزرگسالان با شرکت شش تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا تیم‌های برتر مشخص شوند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های لیگ دسته اول در حال حاضر در مرحله برگشت خود قرار دارد، اضافه کرد: این هفته سه بازی از مرحله برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را میزبان بودیم و طی آن تیم هیئت قم در یک مسابقه حساس با تیم نفت و گاز گچساران به برتری رسید.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم ابراز داشت: بر اساس برنامه فدراسیون پینگ پنگ کشورمان هفته دوم از مرحله برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ پنگ مردان باشگاه‌های کشور با انجام دو دیدار در اهواز و بوشهر برگزار شد.

وی افزود: در نخستین مسابقه این هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول، در شهر قم تیم هیئت پینگ پنگ قم میزبان یکی دیگر از مدعیان قهرمانی یعنی نفت و گاز گچساران بود که این مسابقه با برتری پنج بر سه به سود تیم هیئت قم به پایان رسید.

اشعری اضافه کرد: همچنین در دیگر دیدار این هفته که باز هم به میزبانی تیم هیئت پینگ پنگ قم در سالن پینگ پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، تیم پینگ پنگ هیئت قم در دیداری خانگی به مصاف تیم پینگ پنگ پتروشیمی نوری عسلویه صدرنشین رقابت‌ها رفت و به شکست خانگی پنج بر صفر در خانه تن داد.

وی عنوان داشت: با انجام دو مسابقه از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور، دیگر دیدار این هفته نیز در سالن شهید محمدی قم برگزار شد و طی آن هیئت قم به مصاف تیم مناطق نفت خیز جنوب رفت.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم بیان کرد: در این دیدار پینگ پنگ بازان هیئت قم در تلاش برای حفظ شانس صعود خود به لیگ برتر پینگ پنگ باشگاه‌های کشور، برابر تیم دوم جدول یعنی مناطق نفت خیز جنوب بازی خوبی انجام داد اما در نهایت مسابقه با حساب پنج بر دو به سود تیم نفت خیز پایان یافت.

وی به وضعیت جدول رده بندی پیکارهای لیگ دسته اول نیز اشاره کرد و افزود: در جدول رده بندی لیگ دسته اول پینگ پنگ کشور تا قبل از هفته آخر که روزهای پایانی این هفته برگزار می‌شود، تیم پتروشیمی نوری عسلویه جدی‌ترین مدعی قهرمانی است و در صدر جدول قرار دارد.

اشعری ادامه داد: همچنین نزدیک‌ترین تعقیب کننده این تیم در صدر جدول، تیم پینگ پنگ علیصدر همدان است که  در حال حاضر دومین تیم جدول رده بندی لیگ دسته اول پینگ پنگ کشور محسوب می‌شود و تیم هیئت قم امروز در صورت برتری مقابل غله گلستان به مقام سوم خواهد رسید.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول