اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ گچساران:

مسئولان سابق ورزش کهگیلویه و بویراحمد با پینگ‌پنگ دشمنی داشتند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ گچساران گفت: مسئولان پیشین ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به گونه‌ای رفتار کردند که گویی دشمن رشته پینگ‌پنگ در این استان بودند.

مسئولان سابق ورزش کهگیلویه و بویراحمد با پینگ‌پنگ دشمنی داشتند

محمد پیشیار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: 22 سال در ورزش پینگ‌پنگ فعالیت کرده‌ام و در حال حاضر عهده‌دار ریاست پینگ‌پنگ منطقه هفت کشور هستم.

وی تصریح کرد: منطقه هفت کشور شامل استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است.

پیشیار افزود: در رده نونهالان و نوجوانان هفت قهرمانی در پینگ‌پنگ کشوری داریم و یکی از هفت مدرس مطرح کشور از اهالی گچساران است.

مشاور ورزشی فرماندار گچساران ادامه داد: نفر اول تیم ملی حامد باشت باوی از گچساران بوده و از سال 80 در تمام رده‌های سنی در مسابقات دسته یک کشور و لیگ برتر ایران حضور داریم که در سال 87 مقام دوم لیگ برتر جوانان و امید کشور را به دست آوردیم.

* گچساران تنها شهرستان فاقد سالن پینگ‌پنگ در کشور است

رئیس هیئت پینگ‌پنگ گچساران در ادامه عنوان داشت: گچساران با همه افتخارات و کسب رتبه‌های برتر در پینگ‌پنگ کشور و استان تنها شهرستان فاقد سالن پینگ‌پنگ در کشور است.

وی با انتقاد از عملکرد مدیر سابق ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دوستان قبلی ما اهمیت ورزش کهگیلویه و بویراحمد را تنها در یک یا دو رشته نورچشمی می‌دیدند.

پیشیار تأکید کرد: در طول سه سال گذشته به دلیل عملکرد ضعیف مسئولان ورزش استان هیچ‌گونه اعتباری به پینگ‌‌پنگ استان اختصاص نیافت.

* هزینه‌های پینگ‌پنگ استان از جیب شخصی بود

رئیس هیئت پینگ‌پنگ گچساران تصریح کرد: رئیس هیئت پینگ‌پنگ کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم تخصیص بودجه به ورزش پینگ‌پنگ استان به صورت شخصی هزینه‌های تیم را پرداخت می‌کرد که در حال حاضر 370 میلیون ریال از تربیت بدنی استان طلبکار است.

پیشیار عنوان داشت: مسئولان ورزش استان در حالی از نبود اعتبار برای پرداخت هزینه‌های خرید وسائل مورد نیاز ورزشکاران پینگ‌پنگ حرف می‌زدند که مبالغ قابل توجهی را صرف دیگر رشته‌های ورزشی کردند.

وی یادآور شد: در سال گذشته روند رو به رشد و قهرمانی در پینگ‌پنگ گچساران افت بسیار محسوسی داشته است که این موضوع به عملکرد ضعیف مدیر سابق ورزش استان برمی‌گردد.

 

70 ورزشکار حرفه‌ای پینگ‌پنگ به 10 نفر تقلیل یافته‌اند

وی ادامه داد: در حال حاضر 10 ورزشکار حرفه‌ای در رشته پینگ‌پنگ در گچساران فعالیت می‌کنند در حالی که در گذشته بیش از 70 نونهال در این رشته مشغول فعالیت بودند که به دلیل دلسردی و ناامیدی از عدم حضور در مسابقات تمرین نمی‌کنند.

مشاور ورزشی فرماندار گچساران دلیل بی‌مهری و لجاجت مدیرکل سابق ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد را مصاحبه تلویزیونی رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان و انتقاد وی از برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری با هزینه‌های بسیار بالا و خروجی ضعیف و نامطلوب این تور عنوان کرد و بیان داشت: ورزش گچساران با تمام بی‌مهری‌ها، در همه رده‌ها حرف اول را در کهگیلویه و بویراحمد می‌زند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ گچساران با اظهار امیدواری از حضور مدیرکل جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: امیدواریم با حضور حجت‌الاسلام خاضع، عدالت در زمینه ورزش استان رعایت شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول