اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عموئیان خبر داد

برترین‌های پینگ پنگ جوانان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم از معرفی افراد برتر پیکارهای پینگ پنگ دسته اول جوانان قم خبر داد.

برترین‌های پینگ پنگ جوانان قم معرفی شدند

محمد عموئیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات پینگ ‌پنگ قهرمانی لیگ رده سنی جوانان استان قم در حالی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد که یکی از مهم‌ترین اهداف هیئت شناسایی استعدادها و محک میزان آمادگی پینگ پنگ این رده سنی بود.

وی ادامه داد: پیکارهای هیئت پینگ ‌پنگ استان قم با برنامه ریزی هیئت و با شرکت چهره‌های مستعد پینگ پنگ قم در سطح بسیار بالایی از نظر فنی برگزار شد و طی آن برترین پینگ ‌پنگ‌ بازان نوجوان قمی معرفی شدند.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم افزود: در مسابقات لیگ رده سنی جوانان پینگ ‌پنگ قم 48 پینگ ‌پنگ ‌باز حضور داشتند و به شکل انفرادی رقابت‌های خود را برگزار کرده و در پایان جدالی نزدیک بین نفرات مدعی که تعدادی از آنها عضو تیم هیئت قم در لیگ کشور بودند، برترین‌ها شناخته شدند.

وی خاطرنشان کرد: پینگ ‌پنگ‌ بازان شرکت ‌کننده در رقابت‌‌های رده سنی جوانان قم، در سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان با شناخت برترین‌ها، از پینگ پنگ‌ بازان برتر توسط هیئت قم تجلیل به عمل آمد.

عموئیان ابراز داشت: در پایان جدال پینگ‌ پنگ بازان رده سنی جوانان قهرمانی لیگ پینگ پنگ استان قم که از سطح بسیار بالایی برخوردار بود پینگ پنگ بازان شرکت کننده در دو مرحله با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت 16 نفر در مرحله پایانی برای به دست آوردن عنوان قهرمانی مسابقه دادند.

وی یاد آور شد: رقابت 16 پینگ پنگ باز حاضر در مرحله پایانی به شکل دو حذفی برگزار شد و در نهایت این محمدمهدی بحری بود که موفق شد بالاتر از سایر پینگ پنگ بازان حاضر در این مسابقات عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم اضافه کرد: در این رقابت‌ها سیدعلی مقیمی در جایگاه دوم ایستاد و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد، ضمن اینکه امین میره ای در این مسابقات موفق به کسب مقام سوم شد.

وی تصریح کرد: امسال علاوه بر برگزاری منظم مسابقات استانی در هر دو بخش بانوان و آقایان در رده‌های سنی مختلف، برنامه ریزی مناسبی برای حضور تیم‌های استان در پیکارهای لیگ‌های پینگ پنگ باشگاه‌های کشور نیز داشته‌ایم.

عموئیان اظهار داشت: هم اکنون تیم مردان هیئت پینگ‌ پنگ استان قم در مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌ پنگ باشگاه‌های کشور حضور دارد و در تلاش برای کسب جواز صعود به رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر این رشته ورزشی به صورت رفت و برگشت با رقبا پیکار می‌کند.

وی عنوان کرد: همچنین تیم بانوان هیئت پینگ‌ پنگ استان قم نیز در پیکارهای لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور که به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود، برای کسب موفقیت به مصاف حریفان خود رفته است.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول