اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت پینگ پنگ فارس خبر داد

دعوت بانوی فارسی به اردوی تیم ملی پینگ پنگ

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان فارس گفت: آرزو کاظمی پینگ پنگ باز استان فارس به اردوی تیم ملی پینگ پنگ در رده جوانان دعوت شد.

دعوت بانوی فارسی به اردوی تیم ملی پینگ پنگ
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز مهناز سلاحی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آرزو کاظمی با کسب مقام دوم در مسابقات آزاد و رده‌بندی انتخابی تیم ملی جوانان که در اصفهان برگزار شد، مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد.
وی ادامه داد: از 24 تا 30 دی ماه جاری یک دوره کلاس بازآموزی مربیگری با حضور مدرس آلمانی توسط فدراسیون در تهران برگزار شده است و از فارس نازیلا نقیبی، راضیه دستغیب و مهناز سلاحی به این دوره دعوت شده‌اند.
نایب رئیس هیئت پینگ پنگ استان فارس با اشاره به توانمندی‌های داوران و مربیان فارس در این رشته ورزشی گفت: بیشتر استعدادهای فارس در این زمینه از شیراز بوده و این در حالی است که شهرستان‌های فسا، ارسنجان، اقلید، کازرون، لار، بوانات و مرودشت نیز دارای هیئت فعال در رده بانوان هستند.
سلاحی اضافه کرد: این هیئت در رده بانوان هر سه ماه، یک بار کلاس‌های بازآموزی مربیگری در این استان برگزار می‌کند تا زمینه لازم برای ارتقای سطح معلومات مربیان فراهم شود اما حضور شهرستان‌ها در این کلاس‌ها کمرنگ است.
وی ادامه داد: امیدوارم دوره‌های آتی برگزاری کلاس‌های استانی بازآموزی داوری و مربیگری در رده بانوان با استقبال علاقمندان از نقاط مختلف فارس همراه باشد تا تعداد مربیان و داوران برجسته این رشته در سطح کشور افزایش یابد.
وی اضافه کرد: به همین منظور از 28 تا 30 بهمن ماه امسال کلاس داوری درجه 2 با تدریس مرضیه حکیم آرا و دوم تا هشتم بهمن ماه کلاس مربیگری درجه 2 با تدریس راضیه دستغیب در شیراز برگزار می‌شود.
سلاحی، سرمایه‌گذاری و استعدادیابی در میان خردسالان و نونهالان را زمینه‌ساز پیشرفت رشته‌های ورزشی دانست و گفت: سال جاری فدراسیون پینگ پنگ در برنامه‌های ارائه شده مسابقاتی در رده کشوری برای نونهالان دختر در نظر نگرفته است اما هیئت استان فارس مسابقات استانی برای نونهالان دختر برگزار کرد که با استقبال فراوان علاقمندان همراه بود.
وی بیان داشت: برگزاری مسابقات پینگ پنگ استانی در روز دانش‌آموز با شرکت 37 ورزشکار از شهرستان‌های لار، کازرون، شیراز، برپایی جشنواره استانی تنیس روی میز در ابتدای مهر ماه امسال با شرکت 70 ورزشکار از شهرستان‌های فسا، بوانات، کازرون، مرودشت، انجام مسابقات استانی دسته‌های آزاد، یک و دو، لیگ برتر، برگزاری یادواره زینت‌الملوک دبیری از جمله مسابقاتی بوده که در رده بانوان در این استان بر گزار شده است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول