اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد

راهیابی پینگ‌پنگ‌بازان فریدونکناری به مسابقات قهرمانی مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از راهیابی پینگ‌پنگ‌بازان این شهرستان به مسابقات قهرمانی مازندران خبر داد.

راهیابی پینگ‌پنگ‌بازان فریدونکناری به مسابقات قهرمانی مازندران

فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار به برنامه‌‌ها و موفقیت‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار پرداخت و اظهار داشت: تیم‌های مردان و بانوان پینگ‌پنگ شهرستان فریدونکنار به مسابقات لیگ باشگاه‌های استان راه یافته و اعزام شدند.

وی افزود: یک دوره مسابقه والیبال سه‌جانبه نیز برگزار شده که در پایان تیم منتخب شهر به مقام اول، هلال احمر مقام دوم و تیم منتخب کارمندان به مقام سوم رسیدند.

رئیس اداره ورزش ‌و جوانان فریدونکنار با اشاره به عزیمت گروه کوهنوردی اوج فریدونکنار به قله ماهان، از برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته برتر جوانان بین تیم‌های دانش و استقلال نوین فریدونکنار، برگزاری مسابقات دوومیدانی دانش‌آموزی و همایش بزرگ عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد.

قدیمی از عزیمت گروه کوهنوردی عبرت به قله تیزکوه منطقه ورسک خبر داد و بیان داشت: اعزام تیم تکواندو خردسالان دختر و پسر به مسابقات قهرمانی استان، برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان استقلال نوین و استعداد درخشان آمل و آغاز تعمیرات سالن وزنه‌برداری را نیز داشته‌ایم.

این مسئول با اشاره به انتخاب عباس حاجی‌کناری به‌عنوان مربی تیم کشتی بزرگسالان کشور گفت: عزیمت گروه کوهنوردی عبرت به قله آبشار، اعزام ورزشکاران این شهرستان به مسابقات بادی کلاسیک و پرورش اندام و مسابقات والیبال دوستانه بانوان نیز انجام شده است.

وی اذعان داشت: مسابقات فوتبال نوجوانان کشور بین تیم‌های دانش و پدیده ساری، مسابقات فوتبال بین تیم‌های دانش و پیام جوانان چمستان و مسابقات انتخابی تنیس روی میز بانوان شهرستان برای لیگ باشگاه‌های استان نیز برگزار شده است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول