اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌ 45 پینگ‌پنگ‌ باز

برترین‌های پینگ‌پنگ نوجوانان جام فجر قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات پینگ ‌پنگ استان قم رده سنی نوجوانان قهرمانی جام فجر در قم با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

برترین‌های پینگ‌پنگ نوجوانان جام فجر قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس در قم هیئت پینگ‌پنگ استان قم با برنامه‌ریزی برگزاری رقابت‌های قهرمانی این رشته در رده‌های سنی مختلف هر دو بخش آقایان و بانوان، پیکارهای رده سنی نوجوانان پینگ‌ پنگ قم را برگزار کرد و طی آن برترین پینگ‌پنگ‌بازان نوجوان قمی دوشنبه شب معرفی شدند.

در مسابقات رده سنی نوجوانان پینگ‌پنگ قم 45 پینگ‌پنگ‌باز حضور داشتند و به شکل انفرادی رقابت‌های خود را برگزار کرده و در پایان جدالی نزدیک بین نفرات مدعی که تعدادی از آنها عضو تیم هیئت قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور بودند، برترین‌ها شناخته شدند.

پینگ‌پنگ‌بازان شرکت‌کننده در رقابت‌‌های این رده سنی جام فجر، در سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان با شناخت برترین‌ها، از پینگ‌پنگ‌بازان برتر توسط هیئت قم تجلیل شد.

در پایان مسابقات پینگ‌پنگ‌بازان رده سنی نوجوانان قهرمانی استان قم که از سطح بسیار بالایی برخوردار بود محمدمهدی اسدی عنوان قهرمانی را کسب کرد.

بعد از وی علیرضا مسعودی در جایگاه دوم ایستاد و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد، ضمن اینکه حامد بحری در این مسابقات موفق به کسب مقام سوم شد.

طبق برنامه‌ریزی هیئت پینگ‌پنگ استان قم قرار است مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی جام فجر قم در بخش بانوان نیز برگزار شود که این مسابقات در رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی شده است و در سالن شهید محمدی مجموعه تختی قم به انجام خواهد رسید.

در کنار رقابت پینگ‌پنگ‌بازان شرکت‌کننده در مسابقات رده‌های سنی نوجوانان بخش پسران و رقابت‌های بخش بانوان پینگ‌پنگ قم، این روزها تیم‌های پینگ‌پنگ مردان و بانوان قم خود را آماده حضور در پیکارهای لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور می‌کنند.

تیم مردان هیئت پینگ‌پنگ استان قم در مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور حریفان خود را شناخته است و در تلاش برای کسب جواز صعود به رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر این رشته ورزشی به صورت رفت و برگشت با رقبا پیکار می‌کند.

همچنین تیم بانوان هیئت پینگ‌پنگ استان قم نیز قرار است در پیکارهای لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور که به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود، از روز نوزدهم بهمن ماه برای کسب موفقیت به مصاف حریفان خود برود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول