اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

246 پروژه عمران شهری زنجان مورد ارزیابی کیفی قرارگرفت

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با بیان اینکه روند 246 پروژه مصوب در ستاد عمران شهری استان زنجان از طرف کارشناسان ارزیابی کیفی شده است، گفت: پروژه‌های زمان‌دار باید در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

246 پروژه عمران شهری زنجان مورد ارزیابی کیفی قرارگرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در دومین جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان با اشاره به تاخیر به وجود آمده در اجرای پروژه غیر هم‌سطح سیدالشهدا اظهار داشت: مردم گلایه‌هایی از این روند دارند.

وی بر ضرورت افزایش شیفت‌های کاری در پروژه غیر هم‌سطح سیدالشهدا اشاره کرد و افزود: در فرصت شیفت کار شب می‌توان مسیر عبور و مرور را به صورت کامل مسدود کرد.

استاندار زنجان با اشاره به تامین اعتبار پروژه غیر هم‌سطح سیدالشهدا تاکید کرد: حیف است فصل کاری پروژه‌هایی که اعتبارشان به صورت کامل تامین شده است را از دست داد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در اجرای پروژه زنجانرود اضافه کرد: اینکار با یک پیمانکار جلو نمی‌رود و باید پیمانکاران بیشتری را وارد کار کرد تا پروژه در موعد مقرر انجام شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه اگر اعتبار مصوب شده برای پروژه‌های عمرانی جذب نشود این اعتبار به خزانه باز خواهد گشت، تاکید کرد: پروژه‌ زنجانرود اعتبار دارد پس با برنامه‌ریزی درست منابع را جذب کنید تا پروژه در وقت مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای جذب اعتبار برای پروژه‌های عمران شهری اضافه کرد: اگر نتوان اعتبارات تامین شده را جذب کرد بسیار حیف خواهد بود، چون اعتبارات به خزانه باز می‌گردند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه روند 246 پروژه مصوب در ستاد عمران شهری استان زنجان از طرف کارشناسان ارزیابی کیفی شده است، ادامه داد: پروژه‌های زمان‌دار باید در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی اولویت نخست شهرداری‌های استان زنجان را آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر شهری دانست و تصریح کرد: هر چند پروژه بزرگ در سطح شهرها انجام شود، ولی محل عبور و مرور مردم اصلاح نشود آن پروژه‌ها مورد توجه قرار نخواهد گرفت.

استاندار زنجان با اشاره به حساسیت موجود در مرکز استان اضافه کرد: بهسازی خیابان‌های مرکز استان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: به سایر المان‌های زیباسازی شهری از جمله اصلاح جدول‌های خیابان‌ها هم باید توجه کافی انجام شود.

رئوفی‌نژاد، اعتبار استانی در سال گذشته برای پروژه‌های عمران شهری را 40 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تلاش می‌شود در سال جاری هم حداقل اعتبارات پروژه‌های عمران شهری به همین میزان باشد.

وی خطاب به شهرداری شهرهای استان زنجان تصریح کرد: در کوتاهترین زمان ممکن پروژه‌های عمرانی لازم را به ستاد عمران شهری پیشنهاد دهید تا پس از تصویب در آن ستاد، روند اجرای آن برای یک سال آینده آغاز شود.

در این جلسه شهرداران شهرهای دندی، سهرورد، قیدار، گرماب و خرم‌دره هم گزارشی از روند اجرای پروژه‌های مصوب در ستاد عمران شهری برای شهرها متبوع خود ارائه دادند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول