اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد خبر داد

افزایش پروژه‌های عمرانی در دانشگاه پیام نور فیروزآباد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد گفت: دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد در سه سال اخیر سه برابر سال گذشته پروژه عمرانی داشته است.

افزایش پروژه‌های عمرانی در دانشگاه پیام نور فیروزآباد

محمد معین صفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت: در چند سال اخیر این دانشگاه با پذیرش 4 هزار دانشجو در 33 رشته گرایش موجب شده تا نیازهای رفاهی را به ساخت و سازهای آموزشی چشم‌گیر در این محیط تبدیل کند.

وی افزود: دانشگاه پیام نور این مرکز مصوباتی را برای پیشبرد مباحث علمی و رفاهی دانشجویان به همراه داشته است که در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این مصوبات هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد با اشاره به ساخت سالن ورزشی این دانشگاه افزود: سالن ورزشی که آماده تحویل به پیمانکاری است، با 2 هزار و 100 متر زیربنا آغاز به کار می‌کند.

صفاری ادامه داد: زیربنای این پروژه برابر با تمام زیربناهای عمرانی بخش اداری و آموزشی فعلی دانشگاه پیام نور فیروزآباد است که تنها عملیات عمرانی از ابتدا تا به حال به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: از دیگر پروژه‌های عمرانی ساخت ساختمان اداری با زیربنای یک‌هزار و 328 متر بوده با 85 درصد پیشرفت فیزیکی طی  18 ماه گذشته شروع به کار کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد از اتمام دیوارکشی اطراف سایت این دانشگاه خبر داد و بیان داشت: دیوارکشی اطراف سایت این دانشگاه به مساحت 12 هکتار که بیش از پنج سال به اتمام رسید موجب شد تا مسائل امنیتی و محافظتی این دانشگاه تا حدود بسیاری مرتفع شود.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی این دانشگاه گفت: سردرب دانشگاه پیام نور فیروزآباد در ورودی آن با ارتفاع هشت متر و 50 سانتی متر و عرض پنج متر با 95 میلیون اعتبار آغاز شد و در 22 بهمن 90 به بهره‌برداری رسید.

صفاری از دیگر پروژه‌های عمرانی این دانشگاه را ساخت مجتمع فرهنگی عنوان کرد و افزود: مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد با زیربنایی بیش از 400 متر مربع ساخت عملیات اجرای آن آغاز شده و از این سازه نمازخانه، سالن آمفی‌تئاتر، کتابخانه، لابی، وضو خانه برادران و خواهران، اتاق مدیریت در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه پیام نور فیروزآباد از ساخت و بهره‌برداری سالن اجتماعات این دانشگاه با زیربنای 320 متر در دو طبقه در سال 89 را از دیگر پروژه‌های سال‌های اخیر عنوان کرد.

وی از آغاز به کار پروژه عمرانی پارک دانشجو در دانشگاه پیام نور فیروزآباد خبر داد و گفت: این پارک و محوطه‌سازی آن در محیطی به وسعت 3 هزار و 600 متر مربع با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال آغاز شده و با 25 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

عضو کمیته فرهنگی شهرستان  فیروزآباد در پایان تصریح کرد: دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد طی 15 سال گذشته در مجموع 2 هزار متر زیربنای پروژه عمرانی داشته که در پنج سال اخیر با افزایش 5 هزار و 230 متر زیربنا توانسته است تا حدود سه برابر گذشته فعالیت عمرانی انجام دهد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول