اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر قزوین تاکید کرد

تکمیل پروژه‌های عمرانی قزوین قبل از بازگشایی مدارس

خبرگزاری فارس: نائب‌رئیس‌شورای‌اسلامی قزوین با اشاره به پروژه‌ها و تقاطع غیر همسطح این شهر گفت: فعالیت پروژه‌ها به طور متعادل در حال انجام است اما بهتر است تمام ساختمان‌های در دست اجرا، قبل از بازگشایی مدارس تکمیل شوند.

تکمیل پروژه‌های عمرانی قزوین قبل از بازگشایی مدارس

به گزارش خبر‌گزاری فارس از قزوین، محمد خورشیدی در جلسه علنی شورای شهر قزوین که با حضور منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار قزوین و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: بررسی‌هایی پیرامون امور عمرانی در شهر قزوین صورت پذیرفت و در این راستا پروژه‌های عمرانی که در استان قزوین احداث شده بود مورد بازدید قرار گرفت و نتایج بسیار‌ مطلوبی از این پروژه‌ها به دست آمد.

وی ادامه داد: همچنین ساختمان‌هایی که در دست اقدام است و پل‌های غیر هم‌سطح استان قزوین از دیگر اقداماتی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین پیرامون راه‌اندازی این پروژه‌ها در سال 91 عنوان کرد: گزارش‌هایی از مشخصات و عملکرد‌ پیمانکاران در دست نمایندگان قرار گرفت که حاکی از روند مطلوب راه‌اندازی پروژه‌ها و احداث ساختمان‌ها بود.

وی با تأکید بر احداث پروژه‌ها و تقاطع غیر همسطح قزوین قبل از بازگشایی مدارس تصریح کرد: فعالیت پروژه‌ها به یاری خداوند به طور متعادل در حال انجام است اما بهتر است تمام فضاهای مسکونی و ساختمان‌های در دست اجرا، قبل از بازگشایی مدارس تکمیل شوند.

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر بیان کرد: در این پروژه‌ها مورد و مشکل خاصی در بازدید‌هایی که انجام گرفت دیده‌ نمی‌‌شد و تمام کارکنان و پیمانکاران از هیچ تلاشی فرو‌گذار نبودند، همچنین پروژه‌ها از لحاظ کیفیت و به روز بودن از امتیاز خوبی برخوردار بودند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول