اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بخش مرکزی زنجان خبر داد

اجرای 60 درصد پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی زنجان

خبرگزاری فارس: بخشدار بخش مرکزی زنجان گفت: 60 درصد پروژه‌های عمرانی در بخش مرکزی زنجان اجرایی شده است.

اجرای 60 درصد پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی زنجان

ابوالفضل خوئینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در راستای توسعه بخش مرکزی ستاد عمران روستایی رویکرد مطلوبی برای توسعه این بخش دارد.

وی با بیان اینکه در بخش عمران روستایی در سال گذشته 171 پروژه برای بخش مرکزی تعریف شد، افزود: بخش اعظمی از پروژه‌ها اجرایی شده است.

بخشدار بخش مرکزی زنجان با اشاره به در دست اجرا بودن 30 درصد پروژه‌های این بخش تصریح کرد: تنها 10 درصد این پروژه هنوز آغاز نشده است.

وی با بیان اینکه عمران روستایی همواره با وجود آب در روستاها تعریف می‌شود، افزود: نبود آب از مشکلات اصلی روستاهای این بخش برای توسعه است.

خوئینی با اشاره به ضرورت توسعه بخش کشاورزی در سال جاری تصریح کرد: در سال نهضت کشاورزی که فرصت مناسبی برای توسعه بخش کشاورزی محسوب می‌شود، ضروری است برای توسعه این بخش اقدامات لازم صورت گیرد.

وی عدم رسیدگی به تامین آب برخی از روستاهای این بخش را از مشکلات عنوان کرد و یادآور شد: به دلیل کمبود آب اکثر زمین‌های این بخش وضعیت مطلوبی ندارد.

بخشدار بخش مرکزی زنجان خاطرنشان کرد: حل نشدن این مشکل موجب مهاجرت روستاییان به شهرها شده و مشکلاتی را برای روستاییان به وجود می‌آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به 23 روستای این بخش تصریح کرد: در حال حاضر 10 روستای این بخش از نعمت گاز برخوردار هستند.

خوئینی از بهره‌مندی هفت روستای بخش مرکزی زنجان از نعمت آب خبر داد و افزود: ضروری است اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت گیرد.

وی بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: در صورت فراهم‌کردن بسترهای لازم اعتبارات مطلوبی برای توسعه این بخش جذب می‌شود.

بخشدار بخش مرکزی زنجان با بیان اینکه بخش مرکزی زنجان 135 روستا و 56 هزار نفر جمعیت دارد که این تعداد بیشتر از جمعیت شهرستان‌های ماهنشان و طارم است و توجه بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول