اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

پروژه‌های کشاورزی و عمرانی در کوثر رونق می‌گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر از ارتقا و رونق اجرای پروژه‌های کشاورزی و عمرانی در این شهرستان خبر داد.

پروژه‌های کشاورزی و عمرانی در کوثر رونق می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رییس ساداتی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری کوثر اظهار داشت: ما در تلاش هستیم تا این رونق را در سایر بخش‌ها نیز سرایت دهیم اما با توجه به اینکه کشاورزی پایه‌ای‌ترین بخش در افزایش تولید ملی است تمرکز خود را در این بخش افزون‌تر از قبل می‌کنیم.

وی با یادآوری اینکه جامه عمل پوشاندن به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مستلزم بسترسازی‌های فرهنگی و اعتقادی است بیان داشت: برای اشتغالزایی و توسعه بخش کشاورزی شهرستان کوثر تلاش می‌شود و قصد داریم این تلاش را تا رسیدن به مرحله خودکفایی در بخش کشاورزی ادامه دهیم.

رئیس شورای اداری شهرستان کوثر در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: پیگیری پروژه‌های ملی و استانی کوثر از جمله سد گیوی، پروژه مجتمع ادارات و مجتمع فرهنگی هنری، احداث کانال‌های پایاب سد گیوی، توسعه باغات، توجه به شهرک صنعتی، تکمیل پروژه مسکن مهر، جذب سرمایه‌گذار به دلیل توانمندی‌های شهرستان و اجرای ده‌ها طرح و پروژه کشاورزی و عمرانی شهرستان اولویت‌های کاری منطقه در سال جاری است.

رئیس ساداتی گفت: با به ثمر نشستن این پروژه‌ها آینده‌ای روشن برای شهرستان رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یکی از مهمترین عوامل افزایش تولید را کاهش هزینه و افزایش راندمان و بهره‌وری دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار کوثر همچنین تبیین بحث تولید ملی را نیازمند توجه مسئولان به بخش کشاورزی و صنعت دانست و از اعضای شورای اداری شهرستان خواست؛ با تمام توان خود برای افزایش تولیدات بخش کشاورزی و صنعتی شهرستان گام‌های عملی بردارند.

رییس ساداتی مکانیزه کردن و آبیاری تحت فشار در بخش کشاورزی و ساماندهی وضعیت معادن و فعال کردن شهرک‌های صنعتی در بخش صنعت و معدن را از اصلی‌ترین برنامه‌های کاری امسال فرمانداری کوثر برشمرد.

وی در پایان سخنان خود ارتقای سطح رضایتمندی مردم و اعتماد آنها را از دیگر محورهای اصلی فعالیت‌ها ذکر کرد و افزود: قرار نیست در عملکرد تنها رضایت مجموعه مدیریتی محقق شود بلکه اصل اساسی رضایت مردم به عنوان پشتوانه‌های اصلی نظام است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول