اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار لنده:

85 درصد پروژه‌های عمرانی سفرهای دولت در لنده فعال است

خبرگزاری فارس: بخشدار لنده با اشاره به پروژه‌های عمرانی در بخش لنده گفت: 85 درصد از پروژه‌های تخصیص یافته به شهر لنده از روند فیزیکی فعالی برخوردار هستند.

85 درصد پروژه‌های عمرانی سفرهای دولت در لنده فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حمیدرضا جمالی ظهر امروز در جلسه شورای اداری لنده با اشاره به نامگذاری سال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با درایت و تیزبینی مقام معظم رهبری اظهار داشت: افزایش سطح تولید ملی همراه با حمایت از کار و سرمایه ایرانی تأمین ‏کننده امنیت ملى و اقتدار تا رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی کشور بوده که در نوبه خود جهاد فی سبیل‌الله است.

وی مصرفی بودن جامعه را عامل مهمی در عقب ماندگی کشور خواند و افزود: تا زمانی که مصرف ما به نسبت از تولیدمان بیشتر باشد کشور حرکتی رو به جلو نداشته و ضربه‌هاى اقتصادى بر پیکره اقتصاد وارد می‌کند.

بخشدار لنده گفت: باید سعی و همت خود را در جهت افزایش تولید داخلی با حمایت از سرمایه‌های کوچک در جامعه به کار گیریم.

جمالی یادآور شد: نمونه بارز حمایت از بنگاه‌های تولیدی زودبازده حمایت از مشاغل خانگی است که می‌تواند سهم بسزایی در افزایش تولید داخلی کشور داشته باشد.

وی در ادامه با تقدیر از همکاری و تعامل شورای اداری در برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: شورای اداری باید همان وحدت و تعامل خود را در جهت خدمت‌رسانی با همتی مضاعف به‌کارگیری کرده تا بتواند مشکلات مردم را در عرصه‌های مختلف برطرف کند.

رئیس شورای اداری بخش لنده افزود: خدمت‌رسانی به مناطق محروم مهم‌ترین یادگاری دوران تصدی  مسئولیت‌ها بوده که مسئولان باید به آن اهتمام کامل داشته باشند.

جمالی به پروژه‌های عمرانی در سطح بخش لنده اشاره کرد و گفت: سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه‌های عمرانی یکی از مهم‌ترین مصادیق خدمت‌رسانی است.

بخشدار لنده افزود: پروژه‌های عمرانی در بخش لنده پروژه‌هایی هستند که در سفرهای استانی هیئت دولت و کمیته‌های برنامه‌ریزی تصویب شده و هم‌اکنون از تخصیص اعتبار این دو به همراه تملک دارایی‌ها در حال اجرا هستند.

وی با اشاره به روند فیزیکی پروژه‌های عمرانی در بخش لنده گفت: 85 درصد از پروژه‌های تخصیص یافته به شهر لنده از روند فیزیکی فعالی برخوردار هستند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول