اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌رضوی

چناران رتبه نخست پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی را کسب کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار چناران گفت: 65 درصد اعتبارات تملک دارایی اختصاص داده شده به شهرستان جذب شده است و چناران رتبه نخست پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی را کسب کرد.

چناران رتبه نخست پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، سیدعلی حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: این امر سبب کسب رتبه اول استان از نظر پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شده است.

وی با ابراز رضایت از این امر افزود: استمرار تلاش مدیران شهرستان برای جذب اعتبارات در سال جاری برای تحقق شعار امسال ضروری است.

رئیس شورای اداری شهرستان چناران با اشاره به نام‌گذاری‌هایی که هر سال از سوی مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد، تصریح کرد: شعارهای هر سال نه تنها نمادین و تشریفاتی نیست بلکه نشان‌دهنده ضرورت‌ها و الزامات کشور و ترسیم‌کننده نقشه راه برای افزایش موفقیت‌های نظام اسلامی است.

فرماندار چناران تحقق افق‌های تعیین‌ شده از سوی رهبر انقلاب اسلامی را شدنی و منشأ برکات فراوان دانست و گفت: تکلیف شرعی و قانونی مدیران ارشد کنونی پرهیز از موازی‌کاری و زمینه‌ساز افزایش کمی و کیفی تولیدات است.

وی تأکید کرد: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در شهرستان و ارزش قائل ‌شدن برای کار تلاشگران عرصه صنعت و تولید، تمام ادارات موظفند نیازهای خود را حتی‌الامکان از تولیدات شهرستان تهیه کنند.

حسینی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا سهم خود در هوشمندسازی مدارس شهرستان را ایفا و جامعه را از تحقق سند بنیادین تحول آموزش و پرورش منتفع سازند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان به ‌ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد: استمرار اعتماد مردم و هم‌دلی مسئولان سبب دست‌یابی به موفقیت‌های بیشتر و تقویت حس خودباوری در کشور شود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول